تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان خبر داد

افتتاح مرکز آموزش تولید تابلو فرش در جنوب سیستان و بلوچستان

حسین شهرکی گفت: یک مرکز آموزش ساخت تابلو فرش، قالی بافی و قلاب بافی برای زنان و دختران خانه دار شهرستان دلگان افتتاح شده است.
افتتاح مرکز آموزش تولید تابلو فرش در جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس، اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه دلگان اولین مرکز آموزشی تولیدی تابلوفرش، قالی بافی و قلاب بافی برای زنان و دختران این شهرستان افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت هر تابلو فرش یکماه زمان میبرد، تصریح کرد: آموزش برای تمامی هنرجویان و کارآموزان بصورت رایگان است.
شهرکی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی توسط زنان و دختران این منطقه از این دوره آموزشی صورت گرفته است، افزود: هم اینک 50 نفر از هنرجویان در این کارگاه مشغول فراگیری آخرین متدها و روشهای روز تابلوفرش بافی هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای زنان خانه دار شهرستان دلگان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به سال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: قطعا زنان و دختران بعد از آموزش در این کارگاه، کمک زیادی به تولید در جامعه خواهند کرد.
 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcba5b9.rhbafpiuur.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما