تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از اهدای 50 کلاه ایمنی رایگان به موتورسیکلت سواران قصرقندی خبر داد و گفت: بیشترین آمارتصادفات شهرستان مربوط به راکبین موتورسیکلت است.
موتور سواران قصرقندی کلاه ایمنی هدیه گرفتند/ نوری:بیشترین آمارتصادفات شهرستان مربوط به راکبین موتورسیکلت است
به گزارش عصرهامون به نقل از پاپایا، به همت پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قصرقند اولین همایش ایمنی رانندگی با شعار "خوب بدانیم، ایمن برانیم و سالم بمانیم" با حضور پرشور مردم، مسئولین ادارات و سازمان ها در قصرقند برگزار شد.
سرهنگ حمید نوری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از حوادث و تصادفات ناگواری که در هنگام رانندگی برای هموطنان عزیزمان اتفاق می افتد به دلیل نداشتن آگاهی و عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی است.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش، گفت: هدف ما از برگزاری این چنین همایش هایی آشنا کردن شهروندان عزیز با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به آمار برخی تصادفات راهنمایی و رانندگی، بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده در سطح شهرستان مشخص شده است که  بیشترین آمار تصادفات مربوط به راکبین موتور سیکلت ها می باشد که اکثرا جمعیت راکبین آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: در چند ماهه گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی قصرقند توانسته است با انجام اقدامات بسیار خوب و چشمگیر در بین شهروندان این شهرستان بخصوص جوانان و نوجوانان که از اقشار اسیب پذیر جامعه هستند، نسبت به آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات در هنگام رانندگی با حضور در مدارس، نصب بنر و بروشور و توزیع آن در بین شهروندان و برگزاری همایش های مختلف اقدامات مثبتی را انجام دهد.
نوری خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی قصرقند بازخورد و نمود خوبی در سطح شهرستان داشته است به گونه ای که شاهد کاهش آمار تصادفات از ابتدای سال جاری تاکنون بوده ایم و این مهم بیانگر اثرگذاری این اقدامات نمادین است.  
وی در پایان با بیان اینکه تعداد 50 عدد کلاه ایمنی توسط مجموعه فرمانده انتظامی این شهرستان تهیه و به جهت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران و جوانان عزیز توزیع شد، تصریج کرد: امید است با انجام این فعالیت های اجتماعی در سطح شهرستان، دیگر شاهد داغدار شدن خانواده ای به دلیل از دست دادن عزیزانشان در سانحه تصادف نباشیم.
 
انتهای پیام//
  https://www.asrehamoon.ir/vdcg3w9y.ak9tn4prra.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما