تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: نگاه ما به جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید نگاه امانت داری باشد و با احدی در این زمینه تعارف و رودربایستی نکنیم.
مردم باید امانت را به دست کاندیدای اصلح برسانند/ عرصه انتخابات محل تعارف و رودربایستی نیست
به گزارش عصرهامون به نقل از پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مینان سرباز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان  و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: امروزه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سربازان گمنامی هستیم که با جانفشانی و گذشتن از تمام دارایی‌های خود، به دنبال تامین امنیت مردم هستند.
وی افزود: ماه شعبان از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که اجرای اعمال آن انسان را از بسیاری از بدی‌ها و گناهان مصون نگه می‌دارد.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با اشاره به سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: حتمي بودن ظهور حضرت مهدی(عج) و ایجاد حکومتی اسلامی و سراسر خوبید امري است كه در بسیاری از احادیث به آن اشاره شده و  شيعه و سنّي بر آن اتّفاق نظر دارند و حتّي در بسیاری از کتب ادیان الهی نيز به ظهور منجی و  يك نجات دهنده جهانی اشاره شده است.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، بیان کرد: درک اهمیت انتخابات و حضور حداکثری همه ملت در این حماسه بسیار مهم است چراکه این آرای شماست که آینده سیاسی و اقتصادی کشور را مشخص میکند.
رسولی زاده تصریح کرد: مردم باید در انتخابات و شناسایی کاندیداهای اصلح کمال دقت و هوشیاری را به کار گرفته و به دور از هرگونه قوم گرایی و گرایش های مذهبی به فردی رای دهند که از هر نظر برتر باشد تا خدای نکرده افرادی وارد عرصه سیاسی کشور نشوند که در آینده برای نظام و انقلاب مشکل‌ساز شوند.
وی با بیان این مطلب که نباید با احدی در زمینه انتخابات تعارف و رودربایستی داشت، خاطرنشان کرد: نگاه ما به جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  باید نگاه امانت داری باشد و همانگونه ای که در قرآن تاکیدات فراوانی برای امانت داری شده هست در مقطع کنونی تلاش کنیم تا این بار را به کسانی دهیم که به فکر مردم بوده و برای معیشت مردم برنامه و توان اجرا نیز داشته باشد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز در پایان دینداری، پایبندی به انقلاب اسلامی، صداقت، امانت داری، پیروی از ولایت فقیه و شجاعت در برخورد با بیگانگان را از خصوصیات کاندیدای اصلح دانست و گفت: متاسفانه برخی کاندیداها با تخریب دیگران و دادن قول های پوچ سعی در به دست آوردن رای مردم را دارند اما نمی دانند که ملت شریف ایران همواره تاریخ با بصیرت و فهم بالای سیاسی این رفتارهای غیراخلاقی و دینی را تشخیص داده و هیچ گاه تحت تاثیر این بازیهای سیاسی قرار نمی گیرند.
انتهای پیام//
  https://www.asrehamoon.ir/vdcjhteh.uqexizsffu.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما