تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
امام جمعه دلگان گفت: شهید آیت الله صدوقی در برابر گرفتاری ها بسیار مقاوم و در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بسیار شجاع بوده است.
شهید آیت الله صدوقی بسیار مقاوم و شجاع بوده است/ این شهید ادامه دهنده راه ائمه معصومین (ع) بود
به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی دلگان پرس به سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب در یازدهم تیرماه سال 1361 توسط منافقین اشاره کرد و گفت: شهید صدوقی از یاران صدیق، قدیمی و وفادار امام خمینی (ره) بود.
امام جمعه دلگان با بیان اینکه این شهید یار امام در تمام صحنه های انقلاب و یاور ملت محروم بود که به حق در عمل هم شهید صدوقی اینچنین بود، افزود: او مردی از سلاله پاک تشیع علوی و ادامه دهنده راه امیرالمومنین (ع) و راه ائمه معصومین (ع) بود.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با تاکید بر اینکه شهید آیت الله صدوقی عابدی مخلص و زاهدی بی ریا بود، اضافه کرد: این شهید از کار شبانه روزی و در خدمت به مردم بودن احساس خستگی نمی کرد.
وی با بیان اینکه شهید صدوقی در برابر مشکلات و سختی ها بسیار مقاوم و در مقابل دشمنان بسیار شجاع بوده است، عنوان کرد: ایشان دارای حافظه ای بسیار قوی بود که زبانزد همگان بوده است.
امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه شهید آیت الله صدوقی در مبارزه با طاغوت و طاغوتیان بسیار شجاع و فعال بود، تصریح کرد: این شهید پس از اقامه نماز جمعه به دست منافقین و عوامل کوردل دشمن به شهادت رسید و این همان معراج به سمت پروردگار است.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با تاکید بر اینکه این مرد بزرگ آرزوی شهادت در راه خدا را داشت و بارها از خداوند هم خواسته بود که به شهادت برسد، خطاب به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی گفته بود: "من را از ترور می ترسانید، شهادت در راه خدا برای من آرزو است".
وی با بیان اینکه شهید آیت الله صدوقی نماد ایثار و تلاش در تمام صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این مهم بخاطر ولایت داری و ولایت پذیری این شهید بزگوار بوده است.
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdchxvnw.23n-vdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما