تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۸
صندوق کارآفرینی امید در بخش مرکزی خاش 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
صندوق کارآفرینی امید 20 میلیارد ریال تسهیلات ارائه داده است
صندوق کارآفرینی امید 20 میلیارد ریال تسهیلات ارائه داده است
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس صندوق کارآفرینی امید خاش سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق در کمتر از یک سال اخیر حدود 20 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 95 طرح مختلف در بخش مرکزی این شهرستان پرداخت کرده است.
 
محمد سنجرانی: همچنین 45 میلیارد ریال از ابتدای سال تا کنون به صورت جداگانه برای اجرای پروژه پرورش و تولید جوجه یک روزه به متقاضیان بخش مرکزی خاش پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: ظرفیت تولید جوجه یک روزه در این مجموعه سالانه افزون بر 16 میلیون قطعه است که تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
 
 
وی افزود: برای اجرای طرحهای گردشگری و بوم گردی تسهیلات خوبی از سوی صندوق کار آفرینی به متقاضیان واگذار می شود که در حال حاضر 6 طرح در دست پرداخت است.
 
 
وی تاکید کرد: اولویت مهم این صندوق پرداخت تسهیلات برای کمک به رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، ماندگار کردن روستائیان، حمایت از طرحهای بزرگ صنعتی و کشاورزی، توجه به پروژه های دانش بنیان و نیز کشت و تولید گیاهان دارویی با محوریت شرکت های تعاونی است.
 
 
وی بیان کرد: تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال محور کار ما در صندوق کار آفرینی امید بوده و دولت نیز بر حسب توان خود کمک می کند تا گره ای از مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم و مرزی مانند خاش باز شود.
 
 
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز گفت: نگاه دولت یازدهم بر این است تا اقتصاد در همه ابعاد شکوفا و به رونق تولید و اشتغال کمک شود.
 
 
مجتبی شجاعی با تقدیر از نگاه ویژه دولت به حمایت از کسب و کار در قالب ارایه تسهیلات کم بهره در مناطق محروم افزود: ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در نواحی مرزی کشور یکی از سیاست‌های اصلی دولت یازدهم است.
 
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcdzz0n.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما