تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۱
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از افتتاح ورزشگاه دوهزار نفری ورنا ،دهکده ملی المپیک و برگزاری مسابقات بین المللی کریکت در منطقه آزاد چابهار خبرداد.
احداث دهکده ملی المپیک در منطقه آزاد چابهار
احداث دهکده ملی المپیک در منطقه آزاد چابهار
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،زاکبر ترکان در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی جام یادگار امام گفت: مناطق آزاد کشور در سه دوره متوالی میزبان مسابقات بین المللی کشتی بوده اند.
وی افزود: تاکنون مسابقات بین المللی کشتی آزاد در خرمشهر،کشتی فرنگی در آبادان و کشتی جام یادگار امام در چابهار به میزبانی مناطق آزاد کشور برگزار شده است.
به گفته دبیر شورای عالی برگزاری مسابقات جام یادگار امام هم زمان شده با افتتاح سالن ورزشی دوهزارنفری ورنا منطقه آزاد که خود بخش کوچکی از دهکده المپیکی آینده چابهار خواهد بود.
ترکان درباره دهکده المپیک منطقه آزاد چابهار گفت:این دهکده شامل زمین فوتبال،زمین کریکت،سالن های ورزشی و استخر چند منظوره است که در اطراف ورزشگاه ورنا ساخته می شود.
 
وی از برگزاری مسابقات بین المللی کریکت درمنطقه آزاد خبرداد وگفت:چابهار قطب کریکت کشور است چراکه 9نفر از اعضای تیم ملی کریکت کشور اهل چابهارند و این درحالی است در مجموع 13نفر از اعضای تیم ملی از اهالی خون گرم و ورزش دوست استان سیستان وبلوچستان هستند.
 
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcaiuno.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما