تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: پنج بوکسور جوان استان با آمادگی کامل 12 شهریور ماه امسال برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور به استان همدان اعزام می شوند.
اعزام پنج بوکسور جوان سیستان و بلوچستان به رقابت های قهرمانی کشور
اعزام پنج بوکسور جوان سیستان و بلوچستان به رقابت های قهرمانی کشور
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمود نهتانی دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور14 شهریورماه امسال به مدت یک هفته در استان همدان برگزار می شود.
نهتانی ادامه داد: عرفان جمال زهی، سعید شعلی بر، رسول سنچولی، عمران سوری زایی و احمد رضا نارویی پنج بوکسور استان هستند که با آمادگی کامل در این دوره از رقابت ها حضور پیدا می کنند.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان همچنین از درخشش بوکسورهای نونهال استان در جشنواره کشوری خبر داد و افزود: سه بوکسور استان با شرکت در این دوره از رقابت های کشوری در مرداد ماه جاری در همدان موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.
وی افزود: محمد ادریس آرطیس، امیر رضا رضایی و محمد رضا اراضی به ترتیب موفق به کسب عناوین نخست تا سوم این دوره از رقابت های کشوری شدند.
دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک حدود 600 بوکسور به صورت سازمان یافته در استان در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcb9fb9.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما