تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۵
بر اساس جدیدترین آمار، 17 میلیون و 600 هزار آمریکایی تحت آسیب گازهای سمی قرار دارند که همین موضوع می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و حتی زوال عقل را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد.
بیش از 17 میلیون آمریکایی در معرض آسیب از گازهای سمی قرار دارند
به گزارش عصرهامون به نقل از خبرگزاری فارس، جدیدترین آمار منتشر شده تخمین می‌زند که بیش از 17 میلیون شهروند آمریکایی در معرض گازهای سمی قرار دارند که همین موضوع می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و حتی زوال عقل را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد.
تحقیقات میدانی صورت گرفته نشان می‌دهد که 5 درصد جمعیت ایالات متحده یک مایل یا کمتر از یک چاه نفت یا گاز زندگی می‌کنند؛ این چاه‌ها آب، هوا و خاک را آلوده می‌کند.
از طرفی دیگر، تقریبا نیمی از جمعیت غرب ویرجینیا در نزدیکی یک مکان فعال انفجاری زندگی می‌کنند و خطرات زیادی جان آنها را تهدید می‌کند. 
بر اساس همین آمار، 17 میلیون و 600 هزار آمریکایی تحت آسیب گازهای سمی قرار دارند و علاوه بر افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی نظیر سرطان، ریسک ابتلا به بیماری‌های عصبی نیز در‌ آنها افزایش می‌یابد. 
کارشناسان می‌گویند، نقص‌های زایمان مانند زایمان زودرس، وزن کم نوزاد و نقایص مادرزادی قلبی در بین ساکنانی که در معرض گازهای سمی قرار دارند، افزایش یافته است. 
محققان دانشگاه کالیفرنیا و هاروی ماد در تلاش هستند تا آمار دقیق‌تری از افرادی که در نزدیکی مناطق چاه‌های نفت و گاز زندگی می‌کنند، به دست آورند. 
الیزا، نویسنده اصلی این مطالعه گفت: «مطالعه ما به طور خاص به این منظور انجام شده بود که نشان دهیم زندگی در اطراف مناطقی که گاز و نفت دارند تا چه حد خطرناک است و چه پیامدهایی برای سلامتی انسان و نسل‌های آینده دارند».
انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcbwwb9.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما