تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
نمایندگان محلس با حداکثر آرا طرح الزام دولت برای حفظ حقوق هسته ای در راستای استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران را تصویب کردند.
طرح مجلس در الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای تامین کننده عزت و استقلال کشور است
طرح مجلس در الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای تامین کننده عزت و استقلال کشور است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران، این طرح به نوعی صیانت کننده حقوق هسته ای ایران و سدی در مقابل زیاده خواهی های غرب بخصوص امریکا است چرا که امریکائیها به فرموده مقام معظم رهبری فوق العاده بی اعتماد هستند.
ضعف نشان دادن و عقب نشینی در جریان هسته ای ومذاکرات طرف مقابل را به گرفتن امتیاز ترغیب میکند وتصویب این طرح خود کمک بزرگی به دولت در چانه زنی های هسته ای خواهد کرد.
برآورد کردن حقوق اولیه جمهوری اسلامی ایران در این طرح از مسلمات و حقوق اولیه هر کشوری است ومنافاتی با روند مذاکرات نخواهد داشت.
امریکائیها در مذاکرات با کشورهای دیگر بد عهدی خود را اثبات کردند در موضوع لیبی پس از عقب نشینی قذافی و دادن امتیاز به امریکا تا جائی که تمامی سایتهای هسته ای را تحویل امریکا نمود وموشکهای دور برد خود را بکلی نابود کرد سرانجام توسط خود غربیها که با او پیمان نظامی بسته بوند از هم متلاشی شد.
بازدید از سایتهای نظامی در ادامه همان روند تضعیف کشورهای قدرتمندی از جمله ایران است که با هوشیاری مقام معظم رهبری ومردم فهیم ایران اسلامی این آرزوی آنان به گور خواهد رفت.
همانطور که سنا وکنگره امریکا با تصویب طرح هایی فشار بر دولت اوباما می آورند و به نظظر بنده اینها همه بازی سیاسی برای متقاعد کردن بیشتر ایران به دادن امتیاز است واین اقدام مجلس مقابله به مثل انان در زمان نزدیک شدن به دور نهایی مذداکرات در ۳۰ ژوئن است.
م. حسنی
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcd5909.yt0n96a22y.html
منبع : چهاربهاران
نام شما
آدرس ايميل شما