تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۱
شماری از علما و سران طوایف سیستان وبلوچستان با بیان اینکه 9 دی حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: راه شکست توطئه های معاندین و دشمنان نظام و انقلاب، چیزی جز اطاعت از رهبری و تداوم مکتب شهید سلیمانی نیست.
بصیرت آفرینی‌های رهبر انقلاب نقشه نجات از فتنه ها است/ مکتب شهید سلیمانی چراغ راه پیروزی بر دشمنان
به گزارش عصرهامون، شماری از علما و سران طوایف سیستان وبلوچستان با بیان اینکه نهم دی ماه روز ناکامی تمامی فتنه گران بود، گفتند: راه شکست توطئه های معاندین و دشمنان نظام و انقلاب، چیزی جز اطاعت از رهبری و تداوم مکتب شهید سلیمانی نیست.

ناکامی دشمنان انقلاب با حماسه سازی ملت ایران در ۹ دی

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم اسلامی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز ناکامی تمامی فتنه گران بود، ادامه داد: حماسه بزرگ و ماندگار ملت ایران در نهم دی ماه توطئه دشمنان را خنثی کرد و دسیسه های دشمن و فتنه گران را نقش بر آب ساخت.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: مردم ایران با بصیرت و آگاهی مقابل توطئه گران و فتنه گران داخلی و خارجی ایستادند و برنامه ریزی های دشمن را از بین بردند.

مولوی‌ ساداتی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و مردمی است، مردم ایران آگاه و بصیر هستند، در تمامی صحنه ها از انقلاب و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و خواهند کرد همانطور که در نهم دی ماه با انسجام و حضور وحدت آفرین به صورت یکپارچه در سراسر کشور به پا خواستند و اجازه ندادند توطئه های دشمن به سرانجام رسد.

وی با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در نهم دی ماه بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان رهبر انقلاب اسلامی و انقلاب هستند، تصریح کرد: نهم دی ماه روز پیروزی ملت ایران مقابل فتنه گران بود از این رو امید است که آگاهی، بصیرت، وحدت و یکپارچگی هموطنان همچنان در تمامی صحنه ها استمرار داشته باشد.

شلیک تیر خلاص مردم در حماسه 9 دی به سران فتنه

محمد رضا شاهوزهی، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و نمایش قدرت در تجلی وحدت حول محور ولایت است، بیان کرد: چنین روزی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم از تمام اقشار و مذاهب است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و در مقابل دشمنان سینه ستپر کرده اند.

وی افزود: در چنین روزی ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و البته گوش به فرمان ولی فقیه بودن با وحدت و همدلی به میدان آمدند و توانستند بار دیگر فتنه فتنه گران خنثی و دشمن را در اجرای اهداف شوم خود ناکام گذارند.

این سرطایفه با تاکید بر این مطلب که حماسه نهم دیماه نقطه عطف در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دشمن هرگز از دشمنی خود دست بر نمی دارد در این بین وظیفه همگان است تا با بهره گیری از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که همواره در وصیتنامه خود ملت را به تبعیت از ولی فقیه دعوت کرده، در برابر دشمنان ایستادگی کنیم چرا که امروز دشمن از نام و عکس حاج قاسم نیز واهمه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که حماسه 9 دی تیر خلاص بصیرت ملت به فتنه گران بود، اظهار کرد: مردم شهید پرور ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذ ناپذیری ایران در برابر هرگونه توطئه و فتنه انگیزی آمریکا و صهیونیست و در یک کلام استکبار جهانی هستند.

شاهوزهی با بیان اینکه فتنه سال 88 با بصیرت آفرینی های رهبر معظم انقلاب و ولایتمدار بودن ملت خنثی شد، گفت: حضور آگاهانه، پرشور و بصیرتی مردم ایران در راهپیمایی 9 دی فتنه آشوب گران داخلی و خارجی را در هم شکست و ضربه محکمی بر استکبار جهانی وارد کرد.
 
۹دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

مولوی عبدالخالق حسین زهی، امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: ۹ دی یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به نوعی می توان آن را برگ زرین دیگری برای انقلاب برشمرد.

وی افزود: ملت شریف ایران در این روز حمایت قاطع و وفاداری خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اعلام و با حضور در میادین این موضوع را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان ادامه داد: در این روز شاهد نقش بر آب شدن دسیسه های دشمن بودیم چرا که مردم بصیر و آگاه ایران به ندای دشمن لبیک نگفتند.

مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: مردم با حضور منسجم و یکپارچه در این روز مستحکم تر شدن نظام را به نمایش گذاشتند و میثاق خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجدید کردند تا اعلام کنند همواره پای آرمان های نظام و انقلاب هستند.

شیعه و سنی به نظام وفادار هستند

وی تصریح کرد: هر گاه نظام نیاز به همراهمی و حمایت مردم دارد مردم فهیم ایران اسلامی حضور موثر در صحنه داشته و دارند و نیاز است امروز که به دلیل پاره ای از مشکلات معیشتی و اقتصادی در رنج هستند مسیولین با تلاش مضاعف در صدد حل این مشکلات بر آیند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان اضافه کرد: ۹ دی نماد همبستگی، همراهی و وفاداری ملت ایران است.

مولوی حسین زهی گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به نظام وفادار هستند و آنها نیز در ۹ دی خودجوش در حمایت از حریم ولایت به پا خواستند و اجازه ندادند که دشمن از این طریق بتواند نفوذ و به اهداف شوم خود دست یابد.

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب توطئه دشمن را در سال 88خنثی کرد

مولوی عبدالرحمن ترنجزر، امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت ماندگار شد، بیان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کردند.

وی افزود: مردم در این روز با حضور خودجوش در تمامی شهرهای کشور، تیر خلاص را به فتنه گران و کسانی که مخالف نظام و انقلاب بودند زدند و به جهانیان اعلام کردند که همیشه در کنار انقلاب هستند.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است تصریح کرد: تدبیر و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را خنثی کرد و چهره جدیدی از مخالفین را برای مردم آشکار کرد و درس‌ها و عبرت‌های آن باید همواره گوشزد و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی باعث شد دشمن متوجه استواری ملت شود که این امر سرمایه بزرگی و اینکه ملت صحنه گردان می‌شوند دستاوردی غنی است.

مولوی ترنجزر با اشاره به اینکه 9دی مسیر انحراف دشمن علیه انقلاب بسته شد گفت: این اتحاد حماسی و بزرگ نقشه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کرد و پیام ماندگار به نسل آینده منتقل کرد که تا ولایت هست و تا این مردم با بصیرت هستند انقلاب هر روز بالنده تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: مهمترین پیام و درسی که باید از یوم الله 9دی گرفت؛ درس بصیرت و افزایش بینش عمیق سیاسی در زمان فتنه و تفرقه با دشمنان است.
 
۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی

حاج عبدالعزیز مرادزهی یکی دیگر از سران طوایف استان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است"، افزود: حماسه ماندگار و جاودانه ۹ دی ۱۳۸۸ که به تعبیر مقام معظم رهبری خلق آن با اراده انسانی ناممکن بوده و دست خدای متعال روح ولایت و روح حسین بن علی (علیه السلام) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می شود، سند گویای رویش انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است که تمام برنامه ها و توطئه های از قبل طراحی شده دشمنان و معاندان این انقلاب را بر باد داد.


وی تصریح کرد: 9 دی ثابت کرد مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی همچنان بر عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته اند، ثابت قدم و استوارند و با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) کشتی انقلاب را از طوفان فتنه ها به سلامت عبور خواهد داد.

به گفته این سرطایفه، ۹ دی با هدایت داعیانه مقام معظم رهبری و حضور همه اقشار ملت در صحنه در تاریخ ماندگار شد.

مکتب شهید سلیمانی راه غلبه بر دشمنان و معاندین

وی ادامه داد: در چنین روزی ملت ولایتمدار ایران بزرگترین توطئه ای که به تعبیر معظم له، بین ۱۰ تا ۱۵ سال طراحی آن به طول انجامیده بود را نقش بر آب کرد.

مرادزهی خاطر نشان کرد: ۹ دی روز نمایش بصیرت ، هوشیاری و دشمن شناسی مردم مسلمان ایران و روز میثاق با ولایت و پیروزی ملت ایران در آزمون دیگری بود.

وی اظهار کرد: راه شکست توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی، چیزی جز اطاعت از رهبری و حفظ و تقویت پیوند امام و امت نیست.

این سرطایفه گفت: در آستانه قرار گرفتن در روز مقاومت و سالگرد شهادت سردار دل ها و همراهانشان قرار داریم بر خود لازم می دانیم با الگوگیری مناسب و معرفی این شهدای بزرگوار به عنوان بهترین اسوه و پیروان واقعی ولایت و سربازان راستین انقلاب در راه مبارزه با معاندین و دشمنان انقلاب و اسلام یاد و خاطره‌شان را زنده نگه داریم.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdfo0fjyt0oj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما