تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴
فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه هیچ مسئولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، گفت: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به‌خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.
مدیران اجرایی حق حمایت از هیج کاندیدایی را ندارند
  به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از اوشیدا، علیرضا ملاشاهی در جلسه شورای اداری شهرستان زابل بیان کرد: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مؤلفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در سیستان فراهم است، افزود: امروز فضای انتخابات با وجود تلاش معاندان و دشمنان همچون دوران جنگ تحمیلی، مقدس است و باید به‌سلامت از آن عبور کنیم.

فرماندار زابل با تأکید بر اینکه انتخابات برگزار شده در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است، تصریح کرد: انتخابات همواره با حضور پرشور مردم و در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شده که مایه مباهات و افتخار است.

وی با بیان اینکه هیچ مسئولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، گفت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به‌خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: مردم به معنای واقعی کلمه ارباب‌رجوع هستند که باید تکریم شده و با افتخار و عزت با آنها برخورد شود و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در پایان سال نوع برخورد با مردم و همچنین همکاری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی با اشاره به اینکه برخی درخواست‌های مردم از بدیهیات هستند و نیاز به اعتبار و هزینه‌های سنگین ندارد، گفت: باهمت و دلسوزی می‌توان آنها را مرتفع کرده و انرژی و وقت خود را صرف کارهای بزرگ و ماندگار کرد.

فرماندار زابل تصریح کرد: این شهرستان نیازمند خدمت و رسیدگی مضاعف است با مدیرانی که خود را محدود به ساعات اداری کنند به نتیجه نخواهیم رسید و تلاش شبانه‌روزی مسئولان مورد انتظار است و ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی، محدودنکردن خود به محدوده‌های جغرافیائی و اداری در خدمات‌رسانی به مردم، نشر اخبار امیدآفرین و پرهیز از یاس پراکنی و پیگیری مصوبات جلسات به‌علاوه تقویت ساختار اداری و امکانات ادارات باید در خدمت مشکلات مردم باشند.

وی تأکید کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌ها و به‌ویژه بانک‌ها گلایه‌هایی از سوی مردم وجود دارد که لازم است با پیگیری مداوم این گلایه‌ها رفع شود و همچنین ارتباط و برخورد کارکنان دستگاه‌ها با ارباب‌رجوع نیز باید در برخی اداره‌ها اصلاح شود.

ملاشاهی از حق‌شناسی و دشمن‌شناسی مردم زابل برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: بغض و کینه دشمنان از انقلاب هم به‌خاطر همین حمایت و حضور همیشگی مردم است که در روز ۱۱ اسفند و پای صندوق‌های رأی یکبار دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcjoaevouqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما