تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴
امام جمعه زابل گفت: خداوند برای انتخاب انبیا اسلام را شاخص قرار داد پس انتخابات شاخص میزان اسلامیت یک جامعه است که باید در انتخابات همه‌جوره دیده شود.
انتخابات شاخص میزان اسلامیت جامعه است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی پس از سفارش به تقوای الهی در خطبه‌های نمازجمعه بیان کرد: باتوجه‌به اینکه در سیستان از روز گذشته شاهد شوروشعف انتخاباتی رونق خوبی گرفته است و از کسانی که در میدان آمدند و کاندیدا شدند تشکر می‌کنیم چرا که این آمدن وجهی از مجاهدت است.

 وی افزود: دفاتر ائمه جمعه سیستان مخصوصاً شهرستان زابل به روی همه عزیزان باز است و در روزهای آینده دونفری که نامش از صندوق رأی مردم بیون می‌آید با تمام توان حمایت خواهند شد چرا که صیانت از رأی مردم برای ما یک وظیفه است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی تأکید کرد: در انتخابات در واقع ما دو میزان خیلی مهم داریم که این دو شاخص خیلی مهم است و به توصیه‌ها مقام معظم رهبری در خصوص شاخص‌ها که خط سیر انقلاب بوده و است سفارش می‌کنم چرا که معتقد هستیم توصیه‌های ایشان زمینه‌ساز سعادت ماست.

 امام‌جمعه زابل تصریح کرد: اگر جایی به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل نمی‌شود همان نقطه‌ای است که ما چه در حوزه داخلی و بین‌الملل ضربه می‌خوریم که مشاهده کردیم.

 وی ادامه داد: انتخابات شاخص میزان اسلامیت جامعه است و تجلی جمهوریت است و اسلام در انتخابات باید همه‌جوره دیده شود کسی که خودش را در معرض رأی مردم قرار می‌دهد باید مسلمان، تسلیم، خداترس باشد و خداوند برای انتخاب انبیا، اسلام را شاخص قرار داد.

 وی خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد رأی دهد برای‌خدا رأی دهد و اگر قصد تبلیغ دارد برای‌خدا تبلیغ کند برای تخریب دیگران تبلیغ نکنیم، کاندیدا و طرف‌دارانشان باید ایجابی تبلیغ کنند برنامه‌های خودشان را تبلیغ کنید برای سیستان نسخه‌تان چیست ما برای سیستان نسخه می‌خواهیم باتوجه‌به تعداد کاندیدا در سیستان یعنی به همان اندازه برنامه وجود داشته باشد.

 وی ادامه داد: جامعه مسلمان در سیستان گرفتار مشاکلی است اگر کاندیدا در سیستان برنامه‌ای دارند بمانند اگر برنامه‌ای ندارید حتی اگر یک رأی بیاورید مدیون هستید انتخابات مجلس عرصه معامله نیست هیچ انتخابات دیگری عرصه دشمنی و اختلاف، عرصه خریدوفروش رأی نیست؛ بلکه عرصه نوکری برای مردم است.

انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcdo50fkyt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما