تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
شلوغی ستادهای انتخاباتی و افزایش گروه‌های فضای مجازی برای تبلیغات حاکی از شور انتخاباتی در پایتخت وحدت ایران اسلامی است.
تب‌وتاب تبلیغات انتخاباتی در زاهدان نویدبخش حماسه‌ای دیگر است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، باتوجه‌به اینکه تنها چهار روز دیگر به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است، ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مملو از جمعیت است.
 
 حضور گسترده و پرشور مردم در فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و حمایت آنها از کاندیدهای موردنظرشان نشان از توجه ویژه شهروندان به خلق حماس بزرگ در ۱۱ اسفندماه را دارد.
 
 
  در هر ستاد تبلیغاتی مراسمی خاص با حضور نامزدها و هواداران آنان برپا شده است و همچنین ارائه برنامه‌ها و اهداف نامزدها و سخنرانی‌های آنان بر شوروشوق هواداران آنها افزوده و مجلس و محفل آنان را پر رونق کرده است.
 
 
  در بین هواداران ستادهای انتخاباتی نامزدها اعم از حوزه شمال و جنوب استان، بزرگان اقوام و ریش‌سفیدان نیز حضور پررنگ‌تری دارند و با گفتگو پیرامون اهمیت انتخابات و معرفی شاخصه‌های نامزد موردنظرشان تلاش برای جلب آرا مردمی را بکار می‌گیرند.
 
 این حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات نشان می‌دهد که مردم با بررسی و شناخت نامزدها؛ به دنبال انتخاب نامزد اصلح هستند.
 
 
  حمایت از کاندیدها و جلب آرا مردمی محدود به سن خاصی نیست، بلکه بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز با توزیع پوستر عکس‌های کاندیدها و توزیع کارت‌های تبلیغاتی بین مردم به دنبال معرفی و جلب رأی و نظر مردم به سمت نامزدشان هستند.
 
 
  باتوجه‌به روزهای پایانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شور و هیجان خاصی در فضای شهرهای استان حاکم شده است، صحبت‌های اساتید، دانشجویان، معلمان، نخبگان، سیاسیون و سایر اقشار مردم در خصوص شایستگی‌های نامزدها در تمامی ستادهای تبلیغاتی و تجمعات مردمی اطراف این ستادها به گوش می‌رسد تا سلایق گوناگون بتوانند با شناخت کافی نامزد موردنظر خود را انتخاب کنند.
 
 
  حضور نقش‌آفرین و امیدآفرین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در ستادهای تبلیغاتی نامزدها نشان‌دهنده این است که مردم فارس و بلوچ این استان در روز ۱۱ اسفندماه جاری حماسه بزرگ دیگری را با حضور حداکثری خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رقم خواهند زد و توطئه دشمنان در جهت کاهش حضور مدرم در انتخابات را نقش‌برآب خواهند کرد.
 
 
  شهروندان حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدها را خاری بر چشم دشمن برشمردند و گفتند: همین‌طور که امروز در ستادهای تبلیغات نامزدها حضور داریم در ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور و گسترده خود دشمن را ناامید خواهیم کرد.
 
 
  شهروندان می‌گویند: مشارکت در انتخابات حق و رسالت مهم برای ما است و همان‌طور که ما وظیفه خود می‌دانیم تا در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشیم از نامزدهای انتخاباتی هم می‌خواهیم تا موظف به پاسخگویی شایسته باشند و در جهت پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.
 
 
  مطالعه و دقت در احوال و شرایط کاندیدها موجب حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات و ضامن توسعه و آبادانی هر منطقه خواهد بود.
 
 
 
  انتهای خبر/
 
  https://asrehamoon.ir/vdciuyazpt1aq52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما