تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان از برگزاری هفتمین مرحله شهرستانی المپیاد طرح ملی دادرس در دوره متوسطه اول این شهرستان خبر داد.
به گزارش عصر هامون؛ بهمن دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: هفتمین مرحله شهرستانی المپیاد طرح ملی دادرس با شرکت ۱۰ مدرسه در قالب تیم های ۱۴ نفره در دو بخش دختران و‌ پسران در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
وی با اشاره به حضور ناظران استانی حین انجام آزمون مربوطه، ادامه داد: دانش آموزان در طرح ملی دادرس که در واقع یک‌ نوع تمرین عملی در محیط دوستانه و‌ سرشار از شور و‌ نشاط محسوب می شود، خود را مورد آزمایش و‌ سنجش در روزهای مخاطره قرار می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با توجه به تأثیر  اجرای چنین طرح هایی در ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان، اضافه کرد: المپیاد ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت با هدف افزایش سطح ایمنی و خطر پذیری مدارس مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت آموزش می بینند و آماده می شوند.
دهواری خاطر نشان کرد: ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت های کارگروهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح حمل مصدوم، خروج اضطراری، پناه گیری ایمن، cpr، پانسمان، بانداژ، حمل مصدوم و اطفاء  حریق به دانش آموزان آموزش داده شده، یادآور شد: در نهایت پس از پایان آزمون نهایی کتبی و عملی از دانش آموزانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند در قالب یک تیم دختران و یک تیم پسران جهت شرکت در مرحله استانی انتخاب می‌ شوند.

انتهای پیام/الف.د
https://www.asrehamoon.ir/vdcaian6049nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما