تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد فحشا، ابتذال و خود باشختگی در دانشگاه و میان دانشجویان، به جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه ضربه وارد کند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به شهادت  دکتر مفتح گفت: دکتر مفتح در سال 58 توسط گروهک منافقین که تحمل پیروزی و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران و چهره های شخص و موثر انقلاب را نداشتند؛ به شهادت رسید.

 وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است، بیان کرد:  به منظور پاسداشت زحمات شهید مفتح، سالروز شهادت وی را به عنوان روز وحدت دانشگاه و حوزه در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: حوزه و دانشگاه دشمنان زیادی دارند، خاطر نشان کرد: دشمنان روحانیون را افراد متحجر و سخت گیر در دنیا معرفی می کنند اما اگر دین اسلام نجات دهنده بشریت است، باید در امورات دینی و همچنین مقابل دشمنان و شیاطین درون و برون سخت گیر بود.

 حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: همچنین دشمنان در تلاش هستند تا در دانشگاه و میان دانشجویان نفوذ کرده تا بتوانند فحشا، بی بند و باری، ابتذال و خودباختگی را ترویج و تبلیغ کنند تا از این طریق نیز به جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه ضربه بزنند.

 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfjcdy1w6dyta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما