تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، حضور افرادد مبتلا در تجمعات و استفاده نکردن از ماسک حق الناس هایی است که خداوند از آنها نمی گذرد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت شهرستان سراوان  با اشاره به اینکه تجاوز به حق و حقوق دیگران موجب خشم و غضب الهی می شود، بیان کرد:  صف های طولانی بنزین باعث نمی شود که حقوق دیگران را پایمان کنیم چرا که خداوند متعال از حقوق خود می گذرد اما از حق دیگران نمی گذرد.

وی افزود: پزشکان، پرستاران و کادر سلامت مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مقابل ویروس کرونا در حال مبارزه و مجاهدت هستند و ما وظیفه داریم نسبت به قدر دانی از تلاش های این عزیزان دستورالعمل های پزشکی را رعایت کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بهترین الگو هستند با شیوع ویروس کرونا تمامی مراسمات خود را از جمله عزاداری ها را تعطیل کرده اند، ادامه داد: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، حضور افرادد مبتلا در تجمعات  و استفاده نکردن از ماسک حق الناس هایی است که خداوند از آنها نمی گذرد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با توجه به قرار گرفتن در آستانه ولادت پر خیر و برکت حضرت زینب(س) که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، اضافه کرد: پرستاران این رزمندگام خط مقدم مبارزه با امراض به ویژه ویروس کرونا، که زینب وار گرداگرد شمع وجود بیماران دلسوزانه از آنها مراقبت می کنند خدا قوت می گوییم و امید می رود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادای دین کرده باشیم.

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و خانواده این شهید والامقام با مقام معظم رهبری، گفت: شهید سلیمانی نه تنها در زمان حیات خود دشمنان را به زانو در آورده بود بلکه در زمان شهادت دشمن به مراتب به فلاکت و زبونی رسید و به بهانه های مختلف در حال ترک منطقه است.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دفاع و مدافعان در آن سوی مرزها مبارزه کردند اما همچنان در حال دفاع و مبارزه اقتصادی هستیم، و وعده الهی این است که نصرت الهی شامل حال افردی است که در حال دفاع و مجاهدت هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjitevouqet8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما