تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۷
ناصر ریگی از اجرای مرحله سوم پویش "ایران همدل" در سراوان خبر داد.
به گزارش عصرهامون؛ ناصر ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در مرحله سوم پویش ایران همدل آشپز خانه اطعام مهدوی در سراوان به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری سپاه شهرستان دایر شد.

وی افزود: تاکنون 7 هزار پرس غذا میان اقشار نیازمند توزیع شده است و این برنامه تا پااین ماه مبارک رمضان ادامه دارد تا بتوانیم در ماه مبارک رمضان تعداد کثیری از نیارمندان را در ماه رمضان اطعام کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان ادامه داد: کمک به مستمندان و ایتام یکی از بهترین فعالیت های پسندیده در دین مبین اسلام است که با توجه به فضیلت های ماه مبارک رمضان در ماه این کمک ها جلوه ای دیگر از خود را به نمایش می گذارند.

ریگی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خیران نیک اندیش است تا در این ماه ضمن کسب معنویت، خیرات و برکات گره گشای مشکل مساکین و اقشار ضعیف جامعه باشند.

وی خاطر نشان کرد: اطعام مهدوی تنها مختص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه در این طرح کل نیازمندان شناسایی شده تحت پوشش قرار می گیرند تا در ماه مبارک رمضان در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی گام موثری برداشته باشیم.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcgu39qwak9wy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما