تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱
سعید تجلیلی گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری در منطقه و جهان شده است و نمونه بارز آن را می تواند پیروزهای های جبهه مقاومت در فلسطین اشاره کرد.
به گزارش عصر هامون، سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سوم خرداد یادآور رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است که یک نقطه عطف در تاریخ اسلام و انقلاب در دفاع از کیان و مرزهای کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: خوی تجاوزگری عراق در آن تاریخ در خرمشهر شهری که مقاومت زیادی در برابر دشمن کرده بود، به دست رزمندگان راه اسلام و فاتح جبهه های حق علیه باطل آزاد شد و به گفته حضرت امام خمینی (ره) خونین شهر را خدا آزاد کرد.

این مقام مسیول گفت: باتوجه به تسلط کامل عراق و ارتش بعث بر کل خرمشهر به حمد الهی و قدرت ایمان و اعتقادات مستحکم رزمندگان اسلام، خونین شهر آزاد و در پی آن پیروزهای مداوم ایجاد شد.

تجلیلی خاطر نشان کرد: سوم خرداد یادآور روزهای مقاومت است و در تمام عرصه ها و وضعیت فعلی یعنی بحث انتخابات، یک نقطه عطف برای ما خواهد بود که امید می رود رهرو شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس خصوصا شهدای سوم خرداد باشیم.

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری در کل منطقه و در جهان شده است، انقلاب هایی که در سطح منطقه به وجود آمده مانند یمن، مصر و لیبی از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته که پیروزهای جبهه مقاومت فلسطین اشغالی تبلور جان فشانی ها و ایستادگی ها بوده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdca6an6w49new1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما