تاریخ انتشار :جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
حجت الاسلام و المسلمین محتبی بامری گفت: رزمایش غرور آفرین پیامبر اعظم (ص) 17 پاسخ و هشدار قاطع ایران به گستاخی برخی از کشورهای مزدور است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با اشاره به برگزاری رزمایش غرور آفرین پیامبر اعظم (ص) 17 و هشدار قاطع ایران به گستاخی برخی از کشورهای مزدور، گفت: این رزمایش در سطح وسیع توسط سپاه پاسداران مقتدرانه و عزتمدانه انجام شد که پیامی به دوستان و جبهه مقاومت و پیام دیگر به افرادی که لفاظی هایی نسبت به جمهوری اسلامی دارند، داشته است.

وی افزود: امروزه هیچ قدرتی توان مقابله و حمله نظامی به هیچ کجا و نقطه ای از کشور را ندارد و همه بدانند اگر کسانی همدستی کنند با خرابکاری های بزدلانه دشمنان جمهوری اسلامی یقینا با سیلی محکم و قلدرانه نظام و پاسداران روبه رو خواهند شد.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه این رزمایش در نیروی زمینی، دریایی، هوا فضا و سازمان سایبر الکترونیک سپاه با همه ابعاد به صورت تهاجمی برگزار شده است، ادامه داد: با خروج امریکا از کشورهای عراق و افغانستان یک تقسیم کار انجام داده و رژیم جعلی اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه را به کار گرفته تا خدعه گری کنند اما بدانند که توان مقابله با گروهی به اسم مقاومت را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ضعیف تر از آن هستند که مقابل ابر قدرتی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در منطقه قدرت اول است کوچکترین تحرکی را داشته باشند که پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) نیز همین بود چرا که این نظام نظام الهی و دشمنان نظام دشمنان شطانی هستند.

وی ادامه داد: امید است دولت انقلابی و مردمی که امروز پرتحرک پای کار آمده در بحث معیشت و اقتصاد به خوبی عمل کند تا شاهد وضعیت بهتری در این زمینه باشیم.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و این روز یکی از ایام الله هایی است که باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اظهار کرد: مبادا از فتنه گری دشمنان غافل شویم چرا که نهم دی ماه حماسه بزرگ، ماندگار، سرنوشت سازیست که نمایش معجزه الهی مقابل هجمه سنگین فتنه گری و جنگ نرم و کودتای مخملی دشمن بود و این روز  نشانه بصیرت و قدرت فطری ملت و میثاق محکم با ولایت است.

وی تصریح کرد: 9 دی ماه روز تجلی وحدت ملت ایران حول و محور ولایت و نماد ولایت داری، دیانت، بصیرت ، دشمن شناسی و تکلیف گرایی است که عمل به هنگام مردم  خنثی کننده توطئه خارجی و داخلی بود.

خطیب نماز جمعه سراوان گفت: در این روز شاهد هجمه بزرگ برای از بین بردن نظام اسلامی بودیم، فتنه گران داخلی با رنگ و لباس مختلف فتنه و خیانت کردند و دانسته بر طبل فتنه زدند، هنجار شکنی کردند و با بی حرمتی به عاشور مجاهدت های شهدا را زیر پا گذاشتند که این موضوع قابل بخشش نیست و این خیانت فراموش نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: پیام نه دی است که هوشیار باشیم که دشمن با رنگ و ابزار و توطیه وارد می شود پس باید 9 دی ماندگار بماند بزرگ و‌حماسی یاد بشود.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcce0qs02bq0e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما