تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۶
حسین نکویی گفت: آشوبگران در فتنه 88 به مراسم عزاداری امام حسین (ع) بی حرمتی کردند که قلب ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی جریحه دار شد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در جمع مردم روستای چاهوک این شهرستان بیان کرد: فتنه سال ۸۸ حاصل برنامه ریزی های شوم دشمنان و عده‌ای فريب خورده که از سران نظام بودند رخ داد، آشوب گران با آتش زدن اموال عمومی و مردم آسیب های زیادی به کشور  وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه  آشوب گران در فتنه ۸۸ به مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بی حرمتی کردند، گفت: افراد آشوبگری که از سران فتنه و استکبار دستور می گرفتند به مراسمات عزاداری حمله ور شدند و پرچم ها و پلاکاردها که مزین به نام مبارک سرور و سالار شهیدان بودند را به آتش کشیدند که قلب ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به بیانات بصیرت افزایی و تاریخی رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه سال ۸۸ تهران،گفت: در حالی که خیلی از مسئولین و مردم نگران اوضاع کشور بودند، رهبر معظم انقلاب با بیانات بصیرت گرانه در نماز جمعه باشکوه سال ۱۳۸۸، باعث شد صف مردم از اغتشاشگران جدا شود و نقشه شوم دشمنان و فتنه انگیزان که به بهانه تقلب در انتخابات اصل نظام را هدف گرفته بودند نقش برآب شد.

نکویی به سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی اشاره کرد و افزود: این دو شهید بزرگوار فرزندانی روستا نشین از روستاهای شمال سیستان و بلوچستان و کرمان بودند که در مکتب انقلاب درس آموختند و از جان و خانواده خود برای دفاع از خاک و مظلومان سراسر دنیا در مقابل دشمنان ایستادند و اکنون دنیا از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می کند و جوانان ما آنها را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdceoe8zzjh8evi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما