تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
مجیب حسنی گفت: تلاش های حاج قاسم سلیمانی در برقراری امنیت و آرامش در مناطق بلوچ نشین به ویژه جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان موجب شد تا وی به عنوان سردار صلح و سازش مطرح شود.
به گزارش عصرهامون؛ مجیب حسنی فرماندار سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: نام شهید حاج قاسم سلیمانی با انقلاب و حوادث پس از انقلاب اسلامی در مناطق بلوچ نشین شامل جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان عجین شده است.

وی افزود: در مقطعی از زمان افراد شرور نا امنی مقطعی ایجاده  می کردند که در همان زمان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در راستای تامین امنیت و حفظ آرامش ورود کردند، افراد شرور مورد رافت نظام اسلامی قرار گرفتند و تلاش هایی که سردار سلیمانی در راستای امنیت در این منطقه انجام داده بود باعث شد به عنوان سردار صلح و سازش مطرح شود.

فرماندار سیب و سوران گفت: توسعه ابعاد گسترده سپاه در کشور و ایجاد سپاه قدس، فعالیت های حاج قاسم سلیمانی و به کار گیری نیروهای انقلابی سبب شد  که وی نماد اقتدار و قدرت در منطقه شناخته شود.

حسنی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیز مردم سردار سلیمانی را به عنوان نماد قدرت و اقتدار در عرصه بین المللی برای کشور می دانند.

وی تصریح کرد: مسلک و رفتار حاج قاسم سلیمانی سبب شد روش ایشان به عنوان مکتب در جامعه مطرح شود و پس از شهادت این سردار سرافراز اسلام مردم انتظار دارند مجموعه سپاه به ویژه سپاه قدس مسیر اسطوره مقاومت را به جهت اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین دستیابی به اهداف شهیدسلیمانی ادامه دهند.

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: این انتظار از مردم می رود که آحاد جامعه نیز با پیروی از خط و مشی  مالک اشتر ایران به عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده مسیر حاج قاسم باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgzt9qqak9ty4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما