تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امروز جنگ جنگ اراده ها و فضای مجازی و رسانه ابزار غول آسای استکبار جهانی در این جنگ محسوب می شوند.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: بانوی عزیز صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) الگوی آسمانی است که خداوند متعال برای خواهران و برادران به صورت جامع خلق کرد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ جنگ اراده ها است که ابزار جنگی آن فضای مجازی و رسانه ها است، افزود: بسیاری از شبکه های اجتماعی از انتشار اسم، تصویر و یادواری های رشادت‌ های سردار سلیمانی وحشت دارند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: ناخدای ابزار قوی و یک غول رسانه های استکباری که امروز در اندیشه انسان ها و بشریت و به خصوص مسلمانان سنگینی می کند در دست استکبار است که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله با نظام را در میدان و زمین ندارد، اضافه کرد: امروز دشمن با ابزار غول آسای فضای مجازی تلاش می کند تا هدف خود را در رفتار، کردار و اندیشه امت به پا خواسته انقلاب اسلامی ایران ساری و جاری کنند.

وی گفت: امروز دشمن علیه دستاوردهای انقلاب و مسئولین دلسوز نظام سیاه نمایی می کند تا با ابزار قوی در فضای مجازی ارادت امت به پا خواسته انقلابی را تقلیل دهد که می طلبد مسیولین و دست اندرکاران بستر مناسب را فراهم کنند و مردم هر گفته، تحلیل و موارد مطرح شده که در این فضا برای دلسرد شدن مردم ایجاد می شود را باور نکنند و هوشیار باشند.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه اگر امروز به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی توجه نداشته باشیم اندیشه ها به گروگان دشمن درخواهند آمد و اذهان به سمت دشمن سوق داده می شود، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می کند تا در این فضای شیطانی و غبار آلود جوانان و نوجوانان را به انحراف بکشاند که مسئولیت فضای مجازی باید در این زمینه تلاش مضاعف و ساز و کار مناسب داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: یمن در سالروز شهادت سردار دلها با یک حرکت مقتدرانه، مجاهدانه، شجاعانه و دلیرانه اقدام به توقیف کشتی اماراتی ها کرد که این کشتی دارای تجهیزات جنگی برای غارت و قتل و عام مردم این منطقه بود.

وی اذعان کرد: این حرکت بسیار منسجم با رصد دقیق اطلاعاتی همراه بود که اهمیت قصه را بیشتر می‌کند و این کشتی توقیف شده نشان از این دارد که امروز جبهه ی دیگر در مقابل دشمن ایجاد شده و پیام دیگرش این است که کشتی توقیف شده جزء ائتلاف آمریکا، آل سعود و صهیونیست بوده است.

امام جمعه سراوان گفت: در سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات آن زمان به ساحت نورانی امام رحمة الله توهین کرد که مردم قم مقابل این توهین قیام کردند که مراجع تقلید و روحانیون نیز به این قیام پیوستند که این قیام تاریخی مردم قم و روحانیت برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقدمه و جلودار دیگر قیام ها شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: برگزاری مراسمات مختلف و برپایی محافل عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار سلیمانی نشان از این دارد که مردم دلداده این شخصیت های ارزشمند هستند‌.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر و ایجاد خسارت در برخی از مناطق استان، از مردم خواست تا در حد توان به افراد سیل زده کمک کنند و افزود: در برخی از مناطق این شهرستان افراد بی بضاعتی زندگی می کنند که حتی یک بخاری برای گرم کردن خانه هایشان ندارد که باید هلال احمر، کمیته امداد و دیگر نهاد های مرتبط به صورت جهادی وارد میدان شوند و به این افراد کمک کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdca0mn6i49nyw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما