تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴
مولوی عبدالله کرد گفت: امام راحل با ایده و تفکر اسلامی در دنیا مطرح شد؛ مبارزات و سخنرانی های امام را که مشاهده می‌کنیم برگرفته از قرآن، اسلام و سنت نبوی است و این نقش امام در بیداری و آگاهی ملت به واسطه قرآن اسلام و دین مقدس بود.
به گزارش عصرهامون؛ مولوی عبدالله کرد امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: امام راحل (ره) با کلمه بسیار زیبا لا اله الا الله این حکومت اسلامی را پایه گذاری کرد که تکیه بر این کلام الهی و معجزه نبوت حضرت امام توانست ملت ایران را به بیداری اسلامی برساند.

وی افزود: نقش اساسی امام(ره) این بود که اسلام، احکام و دستورات شریعت دین مقدس اسلامی را در این منطقه پیاده کند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان پیشوا و مرجع دینی توانست یک تحول خاص میان ملت ایجاد کند و جایگاه ویژه میان مردم ایران در ابتدای انقلاب پیدا کرد و هم اکنون که ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد محبوبیت امام راحل به عنوان بنیانگذار حکومت اسلامی در دنیا بیشتر شده است.

مولوی کرد خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از غیر مسلمانان از ایده های امام راحل پیروی می کنند و بسیاری از جوانان غرب ضمن پیروی از ایده‌های امام (ره) آنها را الگو و سرلوحه کار خود قرار داده اند

وی تصریح کرد: بسیاری از رهبران اسلامی در دنیا برای پیروزی انقلاب های اسلامی از ایده های امام راحل الگو‌ گرفته و در کشور خود اجرا می کنند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: امام راحل با ایده و تفکر اسلامی در دنیا مطرح شد؛ مبارزات و سخنرانی های امام را که مشاهده می‌کنیم برگرفته از قرآن، اسلام و سنت نبوی است و این نقش امام در بیداری و آگاهی ملت به واسطه قرآن اسلام و دین مقدس بود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjhievmuqexaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما