تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
بهناز امرا گفت: زنان عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند.
به گزارش عصرهامون؛ بهناز امرا دبیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: دهه فجر سرمايه عظيم نظام اسلامي است كه به همت امام خميني(ره) متولد شد و الگوي تمام عياري كه با نام اين نهضت شكل گرفت،امروز در تمامي جهان شناخته شده است.

وی افزود: ملت قهرمان ايران اسلامي در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌هاي خود را با سرنگوني حكومت طاغوت و استقرار نظام جمهوري اسلامي دريافت كرد و طنين استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را به گوش جهانيان رساند.

دبیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان ادامه داد: ملت ايران در بهمن 1357 با استمداد الهي و پايبندي به حكومت فقاهت ديني، خواهان حضور رهبر و مقتداي خويش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعده الهي، پايه‌هاي حكومت وابسته رژيم ستم‌شاهي را فرو ريختند.

امرا خاطر نشان کرد: در این پیروزی باید به نقش زنان توجه ای ویژه داشت ، زنان عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند.

وی گفت: بانوان با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... نقش بر آب ساختند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccmpqsx2bq048.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما