تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: سرنگونی رژیم دیکتاتوری، صفاک و ظالم پهلوی، افزایش بینش دینی و سیاسی مردم، آزادی مشارکت سیاسی مردم، استقلال در سیاست خارجی از دستاوردهای مهم انقلاب است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از  شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: ۲۲ بهمن یادآور نعمتی عظیم، فضلی بزرگ و توجه ای خاص به امت شایسته به پاخواسته انقلابی ایران است.

وی افزود: وارد چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم، پیروزی انقلاب معجزه ای از طرف خالق بود که حکومت طاغوتی با پشتیبانی استکباری قوی با دست خالی مردان خدا و انقلابی از بین رفت و انقلاب محقق شد.

امام جمعه سراوان گفت: استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر از پیروزی انقلاب است، از بدو ورود انقلاب دشمنان با تمام قوا برای متوقف و منحرف کردن انقلاب برنامه ریزی کردند که باید دقت داشته باشیم که دشمن هر روز و هر لحظه دشمنی خود را نسبت به انقلاب دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان با ترکیبی جدید و هوشمند تر در بعد مادی، اقتصادی، روانی، ادراکی و فکری با تبلیغات و ابزارهای ادامه دارد تا عظمت انقلاب و رهبر انقلاب را در دل و چشم مردم کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: حقیقت و دستاوردهای عظیمی که در چند دهه به دست آوردیم باید مشاهده کنیم که اگر اشاره کوتاه داشته باشیم در بعد سیاسی سرنگونی رژیم دیکتاتوری، صفاک و ظالم پهلوی، افزایش بینش دینی و سیاسی مردم، آزادی مشارکت سیاسی مردم، استقلال در سیاست خارجی، از دستاوردهای مهم انقلاب است.

امام جمعه سراوان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب و پیشرفت های چشمگیر در زمینه کشاورزی، بهداشت و درمان و اقتصاد، نانو ‌ فناوری، اذعان کرد: توسعه زیرساخت های کشور، احداث راه ها، راه اندازی دانشگاه ها، بهداشت، توسعه مدارس؛ در روستاهای شهرستان که دور ترین نقطه به مرکز کشور به است آب، برق، تلقن، جاده با تمام گرفتاری ها وجود دارد که در بستر انقلاب اسلامی ایجاد شده که باید توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت با سعادت امیر المومنین امام علی (ع) و روز پدر، بیان کرد: در تاریخ طبری از رسول خدا (ص) نقل شده اولین نمازگزار و نخستین مردی که به پیامبر(ص) ایمان آورد امیر المومنین (ع) بود.

وی افزود: در این ایام می توان به فصاحت، بلاغت، مجاهدت، شجاعت، عبادت و تمام ابعاد وجودی شخصیت والای امام علی (ع) بپردازیم و الگو بگیریم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: امام علی (ع) مجاهد نورانی در رکاب نبی(ص) در پیشبرد اهداف اسلام و چراغ روشن برای هدایت مسلمانان در مسیر حق و حقیقت است و از این باب خدا را شاکریم چنین شخصیت نورایی را به عنوان الگو در مسیر بندگی خداوند متعال داریم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بستر برای دینداری فراهم است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccoeqsp2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما