تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران:

کمیته امداد امام خمینی (ره) مصداق بارز ترویج احسان و نیکوکاری است

خدا رحم پارسه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) پیام آور حفظ کرامت انسانی و مصداق بارز ترویج احسان و نیکوکاری در کشور است.
به گزارش عصرهامون؛ خدا رحم پارسه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: چهاردهم اسفندماه گرامیداشت «سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)» و هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، نهادی که پیام آور حفظ کرامت انسانی و مصداق بارز ترویج احسان و نیکوکاری در کشور است.

وی افزود: كمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی  و بازوی توانمند دولت و نظام  در کمک به محرومان جامعه و پشتوانه‌ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی است که توانسته در  جهت حفظ کرامت خانواده و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی برجای گذارد.

این مقام مسئول ادامه داد: هفته احسان و نیکوکاری جلوه گاه یکدلی و نوع دوستی ملت بزرگ ایران اسلامی و فرصتی برای یادآوری مهم ترین رکن انسانیت و مسلمانی ما؛ یعنی کمک به نیازمندان است که بی شک مردم عزیز ما همانگونه که تاکنون پيشتازي خود در اقدامات خداپسندانه را به اثبات رسانده‌اند بار دیگر با مشاركت خالصانه در كمك به همنوعان، همدلي و نوع دوستی خود را به نمايش خواهند گذاشت.

پارسه خاطر نشان کرد: بنده زحمات تلاشگران کمیته امداد امام خمینی (ره) را ارج نهاده، سالروز تاسیس این نهاد مقدس و همچنین هفته احسان و نیکوکاری را به همه نیکوکاران و خیرین کشور و استان سیستان و بلوچستان و علی الخصوص ولی نعمتان کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از در گاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق الهی خواستارم.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjtmevtuqexiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما