تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عباس (ع)، شماری از جانبازان سراوانی تجلیل شدند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ به مناسبت میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز شماری از جانبازان سراوانی به همراه فرماندار با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: عشق و محبت به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) یکی از زیباترین و پرفضیلت ترین ویژگی است که خداوند متعال در دل مسلمانان نهادینه کرده است.

وی افزود: جانبازان مجاهدان راستین راه خدا هستند که با استواری و علاقمندی گام در این مسیر برداشته و راه رسول خدا را پیمودند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: جانبازان با ایمان کامل در مسیر خدا قرار گرفتند و هرگز از مجاهدتی که انجام داده اند پشیمان نخواهند شد چرا که آنها راستگویان راه خدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: 43 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد دشمن ترفند های مختلفی به کار برده اما با وجود تمامی فراز و فرورد ها انقلاب اسلامی که یک حقیقت است همچنان به مسیر خود با قدرت و قوت ادامه می دهد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان نیز در حاشیه این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگ جانباز انقلاب هستند که ابتدا این روز را ایشان سپس به جانبازان کشور تبریک می گوییم.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشاند اما نگه داشت آن بسیار مهم بود که مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را به بهترین نحو با تمام طرح ریزی ها و فشار های حداکثری دشمنان سکانداری کردند و اجازه ندادند درتلاطم ها غرق شود.

فرماندار سراوان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی توطئه دشمن را نقش بر آب می کنند، ادامه داد: مقام معظم انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید قدر این نعمت را بدانیم.

تجلیلی خاطر نشان کرد: جانبازان در دوران جوانی عمر خود با از خودگذشتگی مقابل رژیم بعث عراق که تمام قدرت های بزرگ آن زمان از آن پشتیبانی می کردند، از انقلاب، نظام و مرزهای ایران دفاع کردند و حتی اجازه نداد که یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و ائمه اطهار (ع) رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: اجر و پاداش همسران جانبازان کمتر از خود جانبازار نیست چرا که شاید کسی درد و رنج همسران جانبازان اعصاب و روان  بیماری های خاص را درک نکند. 

در پایان این نشست به رسم یادبود از جانبازان با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز تجلیل شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch6-nz-23nkmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما