تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
مدرس علوم سیاسی دانشگاه آزاد زابل گفت: راهکار خنثی کردن توطئه های دشمنان، افزایش بصیرت، آگاهی و حضور حداکثری در انتخابات و از همه مهم تر انتخاب هوشمندانه است.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون یاسر میر مدرس علوم سیاسی دانشگاه آزاد زابل در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا در خصوص پروژه نفوذ دشمن در انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر آنچه دشمن و در راس آن شیطان بزرگ، آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده است، همان استراتژی نفوذ است که مقام معظم رهبری نیز طی چند ماه اخیر به تبیین ترفندها و اهداف و ایجاد آن اشاره نمودند.
میر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور در خصوص پروژه نفوذ دشمن می فرمایند؛ کسانی که در مسائل گوناگون دسترسی به اطلاعات دارند، خوب می دانند که دشمن چه دامی برای نفوذ در کشور به عناوین مختلف نفوذ موردی، شبکه ای و جریانی گسترده و یا می خواهد بگستراند.
مدرس علوم سیاسی دانشگاه آزاد زابل افزود: مقام معظم رهبری در تذکری می فرمایند؛ دشمن در عرصه انتخابات تلاش دارد که راهبرد نفوذ خود را از بستر دموکراتیک و از طریق صندوق های رای دنبال نماید و از این باب مردم در انتخابات باید آگاه باشند.
وی تصریح نمود: به نظر می رسد غرب برای رسیدن به این مقصود از دو طریق وارد می شود؛ کاستن از حضور نیروهای انقلابی در عرصه مدیریتی در پروژه نفوذ سیاسی که هدف این پروژه تقویت جریانها و افراد کمتر انقلابی و یا غیر انقلابی است که اوباما هم آنها را میانه رو می خواند.
میر به نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: نفوذ فرهنگی معطوف به توده مردم به عنوان پشتوانه انقلاب دومین پروژه دشمن است که این برنامه با هدف اختلال در باورهای انقلابی و تغییر در نگاه مرم نسبت به انقلابیون طراحی شده است تا مردم توطئه ها و دسیسه های آنان را فراموش نمایند.
این مدرس دانشگاه بیان داشت: غرب از دشمنی با انقلاب اسلامی دست بر نداشته بلکه توطئه ها و دشمنی های آنان پیچیده تر شده و از هر روزنه ای بر ضربه زدن استفاده می کنند.
وی افزود: راهکار خنثی کردن توطئه های دشمنان، افزایش بصیرت، آگاهی و حضور حداکثری در انتخابات و از همه مهم تر انتخاب هوشمندانه است.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdchzin6.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما