تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
مدرس دینی اهل سنت هیرمند گفت:قدرت اول منطقه بودن ایران را نمی توان انکار کرد، چون امروز وظیفه از بین بردن داعش در سوریه و عراق با قدرت نظامی و تفکر انقلاب اسلامی میسر شده است.
به گزارش عصر هامون مولوی محمود لبزن کارشناس و مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت:  ایران امروزه یکی از قدرتمندترین کشورها نه تنها در سطح منطقه بلکه در کل جهان است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مطرح است و حرف این کشور در معادلات منطقه ای لازم و ضروری است.
مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: امروزه راه ادامه دادن کشورهایی همچون سوریه و عراق با ایران میسر می شود و تنها راه ادامه بقای آنها با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند تصریح کرد: علت اقتدار ایران نیز وحدت، همبستگی و یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: قدرت اول منطقه بودن ایران را نمی توان انکار کرد، چون امروز وظیفه از بین بردن داعش در سوریه و عراق با قدرت نظامی و تفکر انقلاب اسلامی میسر شده است.
مولوی لبزن همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان امروز باید به دنبال حق مردم ایران باشند،مثلا در حوزه سیستان باید با رایزنی با کشور همسایه مسئله آب را حل کنند.
وی ادامه داد: مسئله دیگری که امروزه مطالبات مردم ایران است بحث پیگیری حق و حقوق حادثه دیدگان منا است.
مولوی لبزن تصریح کرد: با دیپلامسی ضعیف نمی توان یک کشور را اداره کرد لذا ، مطالبات به حق مردم در الویت کار دستگاه دیپلماسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchiznw.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما