تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
به مناسبت هفته بسیج سازندگی، دو پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان میرجاوه افتتاح شد.
  به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ همزمان با فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، دو پروژه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی شهرستان میرجاوه و با حضور جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه، مسئول بسیج سازندگی و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.
جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه در مراسم افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این شهرستان، اظهار کرد: بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم در زمینه محرومیت زدایی گام های فراوانی را برداشته است و همواره توانسته است  با اعتقاد و روحیه جهادی مشکلات را مرتفع کند.
سرهنگ پاسدار حسین صیادی افزود:بعد از پیام مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه  فعالیت های قابل توجهی را  در زمینه اقتصاد مقاومتی و در عرصه های مختلف انجام داد و در سال 94 نیز تعداد  57 وام اقتصاد مقاومتی بدون بهره با کارمزد 4 درصد به متقاضیان راه اندازی مشاغل در بخش مرکزی، لادیز و ریگ ملک،  پرداخت کرده است که اکنون این پروژه ها آماده افتتاح و بهره برداری است.
وی بیان کرد: 22 پروژه دام سبک، 10 پروژه پرورش دام سنگین، 8 پروژه محصولات گلخانه و پروژه هایی در زمینه پرورش ماهی، پرورش مرغ خانگی ،پرورش زنبور عسل و  صنایع دستی در سال 94 تامین اعتبار شده است و در مجموع  6 میلیارد و 250 میلیون ریال وام اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان میرجاوه واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در هفته سازندگی دو پروژه به نیابت از مجموع 57 پروژه افتتاح می شود که این پروژه ها شامل پرورش دام سبک با پرداخت تسهیلات صد میلیون ریالی و پرورش دام سنگین با تسهیلات سیصد میلیون ریالی می باشد.
وی هدف از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را تحقق فرامین مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: این طرح ها با هدف ایجاد اشتغالزایی و تحقق تاکیدات رهبر انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افتتاح شد.
 

 

 

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdcene8v.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما