تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: در حقیقت صف های طویل انتخابات و حضور حداکثری مردم صحنه ای بسیار زیبا از اقتدار ایران را به نمایش می گذارد و از این صحنه ها دشمنان نظام اسلامی به وحشت و هراس می افتند و با دیدن این استقلال دیگر فکر هر گونه سواستفاده از کشورمان را از خاطرشان پاک می کنند.
حضور حداکثری مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دشمن را به وحشت می اندازد/ رئیس جمهور باید توانا به حذف دلالان و خیانت کاران باشد
به گزارش عصرهامون، مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در بحث انتخابات طبق فرموده خداوند متعال باید فردی انتخاب شود که قوی و دارای تخصص مدیریتی باشد.

وی افزود: اگر فردی که در راس مدیریت امور کشور قرار می گیرد فاقد تخصص مدیریتی باشد و نتواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، باعث به وجود آوردن بسیاری مشکلات و معضلات برای مردم می شود‌.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهم ترین ویژگی هایی که مردم برای انتخاب یک فرد اصلح در انتخابات باید مد نظر قرار بدهند قوی و شجاع بودن، متخصص، اهل علم و تخصص مدیریت اداره کشور را داشته باشد و در حقیقت بتواند بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود را حل و فصل کند‌.

وی اضافه کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، باید در ارتباط با داخل و خارج بتواند در وهله اول مملکت را از آسیب ها و گزندهای اجتماعی، سیاسی محفوظ نگه دارد.

این خطیب جمعه با خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین خصوصیاتی که مردم باید در انتخاب فرد اصلح در انتخابات شوراها، ریاست جمهوری، مجلس مد نظر قرار بدهند امین و امانتدار بودن فرد است که حق کسی را در جامعه ضایع نکند و مدافع حقوق آنان باشد.

وی عنوان کرد: تورم، گرانفروشی اکنون بر جامعه ما حکم فرما شده به نحوی که روز به روز این شرایط بدتر می شود، پس مردم باید کسی را که در راس مدیریت امور جامعه قرار می گیرد را طوری انتخاب کنند که در امر مدیریت بسیار قوی باشد و کشور را از هر گزند و دست درازی بیگانگان حفظ کند.

کریم زایی با اشاره به رهنمودهای قرآن که شخصی که با دین اسلام آشنایی دارد، خیانت نمی کند، گفت: ایران کشور بسیار غنی از نظر نفت و فرآورده های نفتی، معادن، کشاورزی است و طبق فرمایشات رهبری اگر در زمینه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بسیاری از مسئولین گام بر دارند مشکلات اقتصادی جامعه رفع می شود.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگان است و کسانی که دارای شرایط حضور در این امر مهم هستند باید شرکت کنند و به کسی رای بدهند که دارای انگیزه کار کردن باشد و در مدیریت کشور از استقامت و استقلال کافی برخوردار باشد و نگذارد روز به روز مشکلات معشیتی مردم فزونی یابد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: در شرایط فعلی بسیاری از تهدیدات دشمن با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای خنثی می شود، همان طور که در زمان انتخابات در چهار سال گذشته در سیستان و بلوچستان در ایرانشهر ۷۵ درصد و در سرباز ۸۵ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

مولوی کریم زایی بیان کرد: در حقیقت صف های طویل انتخابات و حضور حداکثری مردم صحنه ای بسیار زیبا از اقتدار ایران را به نمایش می گذارد و از این صحنه ها دشمنان نظام اسلامی به وحشت و هراس می افتند و با دیدن این استقلال دیگر فکر هر گونه سواستفاده از کشورمان را از خاطرشان پاک می کنند.

وی گفت: مردم در انتخابات به فردی رای بدهند که توانایی حذف دلالان و خیانت کاران را از جامعه داشته باشد و در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، بهداشتی دارای سطح آگاهی کافی باشد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchv6nz623nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما