تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
محمد هراتی گفت: نا امیدسازی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین برنامه دشمن است.
هدف دشمن جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است/تفرقه پراکنی آرزویی محال برای دشمنان نظام اسلامی
به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضور کمرنگ در انتخابات در امنیت ملی کشور تاثیر مستقیم دارد، اگر دشمنان کشور احساس کنند که نظام و انقلاب پشتوانه خود را از دست داده یا این پشتوانه ها کمرنگ شده هجمه‌ها و توطئه‌های خود را افزایش می‌دهند، بر همین اساس استقبال پُرشور مردم توطئه‌های آنان را کمرنگ و خنثی می کند و از میان می‌برد.

وی افزود: همه ما باید با حضور بیشتر نقش آفرینی کنیم تا شاهد انتخاباتی پُرشور و مؤثر باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: باید فردی انتخاب شود که از هر حیث اخلاقی، رفتار، گفتار، کردار، منش اسلامی واجد شرایط بوده و طبق بیانات مقام معظم رهبری تمام مشخصات فرد اصلح را دارا باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند با کاهش میزان مشارکت در انتخابات در ایران چشمگیر نباشد و این گونه وانمود کند که ملت، رغبتی به انتخابات و حضور در تعیین سرنوشت خویش برای ترسیم آینده ایران اسلامی ندارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از نکات پر اهمیت و مورد توجه مردم باید شرکت در انتخابات و تخطئه کردن اهداف دشمن باشد، بنابراین باید با حضور حداکثری نه تنها یک انتخابات باشکوه، سالم و قانونی برگزار کرد، بلکه توان و اقتدار ملی کشور را نیز بیش از پیش به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای باید این یکی شدن را با حفظ وحدت و انسجام نشان دهند و ثابت کنند هیچ چیزی برای تو دهنی زدن به دشمن کم ندارد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: آن هایی که امیدوار هستند جمهوری اسلامی در سختی افتاده و نمی‌تواند بلند شود و تصور می‌کنند مردم ایران مرد جنگ هستند ولی مرد اقتصاد نیستند و با تشدید مشکلات اقتصادی می توانند آنها را به خیابان‌ها بکشانند و به جان هم بیندازند سخت در اشتباه هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch66nzv23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما