تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۸
در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با سران طوایف بم و ریگان مطرح شد؛

پیروی از ولایت فقيه محوری‌ ترین هدف تفکر بسیجی است

سردار محمد ناظری گفت: تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت‌ فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ ترین اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.
پیروی از ولایت فقيه محوری‌ ترین هدف تفکر بسیجی است
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از پهره؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر با سران طوایف بم و ریگان استان کرمان و با بسیجیان این منطقه دیدار و سپس از پل جاده نرماشیر بازدید کرد.

در این ديدار سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر بیان کرد: تفکر بسیج که ریشه در نهضت عاشورا و حماسه‌های دفاع مقدس دارد، ناب‌ ترین مسیر برای خلق رویدادهایی است که می‌تواند در تمام عرصه‌ها شگفتی‌ساز شود.

وی افزود: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب این تفکر راه و روشی پویا و بالنده برای تربیت نسل‌های آینده‌ ساز شناخته‌ شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت‌ فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ ترین اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با تمام امکانات خود آماده پشتیبانی از فعالیت‌های خدمات رسانی به سیل زدگان و نیز رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده هستیم و از بزرگان و سران طوایف منطقه به جهت کمک به ساکنان این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg7n9qtak9tu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما