تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸
مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: سرسپردگی رژیم پهلوی به غرب بزرگترین خیانت بود.
سرسپردگی رژیم پهلوی به غرب بزرگترین خیانت بود/عدل الهی، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی
به گزارش عصرهامون مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در هر نظامی که استبداد، ظلم و دیکتاتوری باشد و عدالت بین مردم رعایت نشود خداوند انتقام این ناحقی به آنان را خواهد گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای همه جهانیان درس آزاداندیشی و عدالت خواهی را به ارمغان آورده و به همه ملت‌ های آزادی‌ خواه دنیا آموخته که راه استقلال از قدرت‌های ظالم جدا است.

مولوی کریم زایی تصریح کرد: ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می دهند که همچنان در صحنه هستند و به هیچ قدرتی اجازه نفوذ به کشور خود را نمی دهند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی زمینه حکومت عدل الهی را در کشور فراهم کرده است.

وی اذعان کرد: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مردم در برابر گلوله‌های رژیم طاغوت سینه سپر می‌کردند و وقتی تیر به کسی اصابت می‌ کرد و افراد دیگر با مقاومت جلوی دشمنان اسلام مقابله می کردند و صحنه را ترک نمی کردند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر خاطرنشان کرد: آغاز دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان دادند با استقامت و استقلال می‌توان در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: در طول همه این سال ها دشمنان در تلاش بودند تا وضعیت کشور را بحرانی نشان دهند و با کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند.

وی با بیان اين که سرسپردگی رژیم پهلوی به غرب بزرگترین خیانت بود، عنوان کرد: خیانت ها، جنایت ها، دزدی، قتل های پهلوی ها باید برای نسل تبیین شود تا ببینند این افراد چه می کردند و کشف حجاب از دیگر خیانت های آنان بود که تلاش کردند اعتقادات مردم را نابود کنند.

وی گفت: در زمان شاهنشاهی کشور ما به سمت و سویی پیش می رفت که به طور کامل تحت سلطه غرب قرار می گرفت که با انقلاب همه این نقشه ها شکست خورد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb8sb8srhbawp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما