تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۴
سردار محمد ناظری گفت: دهه فجر، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی است.
دهه فجر، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی است/12بهمن، شوق‌ انگیزترین صفحه کتاب انقلاب
به گزارش عصرهامون، سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی افزود: در حقیقت انقلاب اسلامی ایران طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

وی اضافه کرد: دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌ انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

سردار ناظری اضافه کرد: این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت باید دانست که مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب کردند.


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccepqsi2bq0m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما