تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

کشف یک تن و ۱۸۰کیلو مواد افیونی در سیستان وبلوچستان

سردار احمد طاهری از انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و۱۸۰کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کشف یک تن و ۱۸۰کیلو مواد افیونی در سیستان وبلوچستان
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۵ روز گذشته ۴ باند بزرگ و مسلح قاچاق مواد افیونی را در شهرستان های "زاهدان، خاش، هیرمند و زابل" شناسایی و منهدم کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی این مدت در نقاط مختلف استان ۷ عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان انجام داده اند که ۶ عملیات توأم با درگیری بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نتیجه این عملیات ها ضمن توقیف ۷ دستگاه خودرو از قاچاقچیان، یک تن و۱۸۰کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده است.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری ۹ سوادگر مرگ از جمله ۲ نفر از سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر استان افزود: در این رابطه ۲ قبضه سلاح کلاش نیز از قاچاقچیان به دست آمده است.

وی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اظهار کرد: مأموران جان برکف انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdcgtx9qnak9nx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما