تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد؛

کشف مواد مخدر در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان

خدارحم فروغی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل ۳۷ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه در صندوق خودرو جاساز شده بود توسط ماموران انتظامی ایست و بازرسی کوله سنگی این شهرستان خبر داد.
کشف مواد مخدر در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان
به گزارش عصرهامون به نقل از  زاهدنیوز، خدارحم فروغی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان بیان کرد: مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های خارج از شبکه قانون از ماموریت های اولویت دار پلیس در اجتماع است، که این موضوع در سطح شهر زاهدان با حساسیت بالایی دنبال می شود.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه کوله سنگی این شهرستان در همین خصوص حین اجرای طرح کنترلی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

فروغی با اشاره به دستور ایست ماموران انتظامی به خودروی مذکور گفت: پلیس در بررسی های اولیه، مقدار ۳۷ کیلو گرم مواد مخدر تریاک بسته بندی شده از داخل صندوق خودرو که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به دستگیری فرد قاچاقچی و توقیف خودرو پس از انجام اقدامات قانونی خاطر نشان کرد: پلیس برای کنترل و کاهش این پدیده خانمان سوز با شدت و قدرت بالایی مقابل سود جویان و متخلفان این حوزه خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgyt9qnak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما