تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران گفت: حاج قاسم در میان کشور‌ها و ملت‌های آزادیخواه، مایه فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سردار سلیمانی دیپلمات نبود، اما تمام دیپلمات‌ها عاشقانه تحت امر او بودند
به گزارش عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در کنار تعدادی از همراهانش هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد طی عملیاتی ددمنشانه و ناجوانمردانه موسوم به آذرخش کبود به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، مورد حمله موشک پهپاد نظامی ارتش ایالات متحده قرار گرفتند و پس از سال‌ها تلاش برای جهان اسلام به آن چیزی که سال‌ها به دنبال آن بودند رسیدند و در این عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند.
حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام اظهار کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان یک انسان خدا دوست و خدا محور به یک چهره درخشان ملی و جهانی تبدیل شده بود. او اسلام و سنت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را باور داشت و در یک کلام مصداق بارز کلام حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام بود که فرمودند کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً؛ این شهید بزرگوار زینت ملل مسلمان هستند و ملت‌ها به عنوان یک مجاهد فی سبیل‌الله به او افتخار می‌کنند و در بین کشور‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه، مایه فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی با افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس در سمت‌های مختلف از جمله فرماندهی سپاه قدس و رشادت در دفاع از مظلومین در سوریه، عراق و یمن و مقابله با اقدامات تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تکفیری و خنثی کردن نقشه‌های آن‌ها و پشتیبانان آنان در منطقه به چهره‌ای بین‌المللی و نماد مقاومت تبدیل شد؛ بنابراین ایشان در آن دوران بحرانی و حادثه‌های ناشی از وحشی‌گری‌های تروریست‌های خونخوار و مبارزه با آنان مجبور بود به صورت یک حرکت فراملی اقدام کند.
دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران تصریح کرد: سردار سلیمانی دیپلمات نبود، اما تمام دیپلمات‌های مربوطه در این حرکت تحت امر و عاشقانه با او هماهنگ بودند، البته نه فقط دیپلمات‌ها بلکه وزرا و روسای جمهور کشور‌های درگیر هم دوستدار و یاری رسان ایشان بودند.
بیادی در ارتباط با پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و دوستان عزیزشان نقشه‌های شوم ابرقدرت‌ها را پیشاپیش تحلیل و دست آنان را رو می‌کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور عجیبی در جهان مفتضح و تحقیر شده بودند به همین دلیل ائتلاف استکبار جهانی با همکاری نفوذی‌های داخلی و منافقین نقشه شومشان بر ترور ناجوانمردانه ایشان و یارانش از جمله شهید ابومهدی المهندس را اجرا کردند و آزادمردان دنیا را عزادار کردند.
وی اظهار کرد: شایسته است مسئولین ذیربط بدون مسامحه به دنبال تقاص خون این مظلومان باشند و مراتب را به طور جدی و شفاف از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری و گزارش آن را به سمع و نظر مردم برسانند. یادمان نرود شهید قاسم سلیمانی فقط متعلق به خانواده نبودند بلکه متعلق به همه مردم ایران و مجاهدین فی سبیل الله بودند و کوتاهی و سستی در این زمینه مستوجب عذاب الهی است.

انتهای پیام/
  https://asrehamoon.ir/vdcjvxev8uqeihz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما