تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد ‏مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد‎.‎
کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان‌وبلوچستان
سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان و شهرستان‌های سیب و سوران، زابل و ایرانشهر  با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای چند باند مسلح که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی و برای انهدام این باندها وارد عمل شدند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران جان‌برکف پلیس استان پس از چند شبانه‌روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام قاچاقچیان را که با ۸ دستگاه خودرو سواری در محورهای فرعی استان در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رؤیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به اخطارهای صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از روبه‌روشدن با آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو های حامل مواد به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

قنبری بیان کرد: در نهایت با اقدام به‌موقع و عکس‌العمل سریع مأموران انتظامی، ۱۱ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و ۶۲۱ کیلوگرم تریاک و ۷۹ کیلوگرم حشیش و هروئین کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به‌عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

لینک های مرتبط:
 

دستگیری ۹ نفر از اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان

 

قاچاقچیان سوخت ناکام ماندند/ کشف 89 هزار لیتر هیدروکربن وگازوئیل در سیستان وبلوچستان

 

کشف مواد افیونی توسط تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان



انتهای خبر/
https://www.asrehamoon.ir/vdcaayn6i49nmo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما