تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
در هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان «عصرهامون» هفت رتبه برتر این جشنواره را از آن خود کرد.
«عصرهامون» ۷ مقام جشنواره مطبوعات را از آن خود کرد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، این جشنواره ظهر امروز با حضور استاندار، نماینده مردم سیستان و سخنگوی فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران استانی و اصحاب رسانه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این آیین عصرهامون سه رتبه اول یک رتبه دوم و سه رتبه سوم را به خود اختصاص داد که طی آن در بخش عکس؛ رتبه اول را «‌علیرضا محمدداد شهرکی»، رتبه دوم و سوم در بخش تیتر توسط میلاد میر کمالی و در بخش مصاحبه تفصیلی نیز؛ مقام سوم توسط نجمه خسروپرست کسب شد.

همچنین در بخش پوستـر و اینفوگرافیک؛ خبرنگاران سرویس چندرسانه‌ای عصر هامون آقایان مهرداد پارسافر رتبه اول این بخش و «میلاد اصغری» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش موشن گرافیک نیز مجدد رتبه اول را «مهرداد پارسافر» کسب کرد.

هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان با معرفی ۲۴ برگزیده در بخش‌های گزارش «گزارش خبری، تحلیلی – توصیفی»، گزارش ویدئویی، یادداشت و سر ‏مقاله، خبر، مصاحبه تفصیلی، عکس، تیتر، پوستر و اینفوگرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز و کاریکاتور ‏و موشن گرافیک و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه به کار خود پایان داد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcfxvdycw6dtca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما