تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور برون رفت از مشکلات خشکسالی جلسات مشترک سپاه و بسیج و جهاد کشاورزی بطور مستمر برگزار میشود تا برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.
همکاری سپاه و جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از خبرگزاری فارس؛ در نشست جهاد ملی امنیت غذایی شهید هاشم ساجدی در استان سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه سلمان استان گفت: به منظور برون رفت از مشکلاتی که خشکسالی های ممتد به بهره برداران بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تحمیل نموده جلسات مشترک سپاه و بسیج و جهاد کشاورزی بطور مستمر برگزار تا با استفاده از ظرفیت های این نهاد ها بتوانیم در قالب یک برنامه مدون در زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی خدمات ارزشمندی در راستای  تحقق شعار سال، ارتقای تولید خصوصا تولیدات مواد غذایی که مستقیما بااهمیت غذایی در ارتباط است ارائه نماییم.

سرتیپ پاسدار احمد شفائی افزود: با بهره گیری از تمام ظرفیت های سپاه همراه متولیان تولید خواهیم بود تا با رشد تولیدات ،موجبات ارتقای اقتصادی بهره برداران منطقه را فراهم نماییم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این نشست با اشاره به اهمیت تحقیقات آموزش و ترویج در ارتقای تولیدات بخش کشاورزی گفت: بکارگیری ظرفیت های سپاه و بسیج در زیر بخش های کشاورزی می تواند زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی تولیدات باشد.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: هم اکنون بیشترین زمینه های همکاری بخش کشاورزی با مجموعه بسیج و سپاه در زمینه دام و دامپروری و فعالیت های آب و خاکی و شیلاتی است و بزودی  گستره این همکاری ها  بر اساس تفاهم‌نامه همکاری افزایش خواهد یافت.

گفتنی است در این نشست مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه ،مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان ،مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان مدیر بسیج ادارات و کارمندان استان،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ،مدیر کل دامپزشکی و جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcg7y9qyak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما