تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
زیرسازی و قیرریزی معابر کوشکوک ناهوک جهت اجرای آسفالت معابر با همکاری بنیاد مسکن سراوان آغاز شده است.
آغاز زیرسازی و قیرریزی معابر در منطقه کوشکوک ناهوک
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون، دهستان ناهوک یکی از مناطق گردشگری سراوان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود که دارای مناطق بکر دیدنی و چشم نوازی است که گردشگران داخلی و خارجی از این دهستان بازدید می‌کنند.

نخلستان‌های سر به فلک کشیده، باغات مرکبات، مزارع کشاورزی، قنوات پر آب و آب‌وهوای مطبوع باعث شده تا این منطقه به قطب گردشگری تبدیل شود.

سنگ‌نگاره‌های دره نگاران که قدمت آن به بیش از ۱۲ هزار می‌رسد نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری ناهوک به شمار می‌رود اما نبود راه مناسب و خاکی بود معابر این دهستان مشکلاتی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

نبود معبر صاف و هموار در دهستان ناهوک باعث گلایه اهالی این منطقه شده است چرا که مشکلاتی را در رفت‌وآمد به وجود آورده است و زیر ساخت مناسب و داشتن معابر آسفالت و استاندار باعث می‌شود گردشگران بیشتری از این منطقه بکر و دیدنی دیدن کنند و هم باعث رونق اقتصادی دهستان شوند.

آسفالت معابر باعث زیبا شدن سیمای روستا می‌شود
نصرت‌زهی یکی از اهالی دهستان ناهوک به خبرنگار ما گفت: دهستان ناهوک یکی از قطب‌های گردشگری سراوان محسوب می‌شود که نیاز است به این منطقه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: دهستان ناهوک با مرکز شهر سراوان تقریباً ۳۵ کیلومتر فاصله دارد که کوچه و خیابان‌هایش بهسازی و آسفالت نشده است.

نصرت‌زهی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات روستاییان آسفالت معابر است که از یک ماه گذشته این اقدام به همت دهیاری کوشکوک و بنیاد مسکن سراوان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در زمان بارندگی باتوجه‌به خاکی بودن کوچه و خیابان‌ها، گل‌ولای سهم اهالی این روستا بود و تردد را با مشکل مواجه کرده بود؛ اما در حال حاضر زیرسازی و قیرریزی جهت اجرای آسفالت صورت‌گرفته است.

نصرت‌زهی بیان کرد: آسفالت شدن کوچه و خیابان‌ها تأثیر مهمی در زیباسازی سیمای روستا دارد و باعث می‌شود که گردشگران زیادی در این منطقه حضور یابند.

زیرسازی ۷۵۰۰ مترمربع از معابر کوشکوک جهت آسفالت
ناصر ملاکی، دهیار ناهوک در گفتگو با شستون بیان کرد: با همکاری بنیاد مسکن قیرریزی معابر این دهستان که یکی از مطالبات به حق اهالی ناهوک بوده در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر قیرریزی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر کوشکوک ناهوک جهت اجرای آسفالت با همکاری بنیاد مسکن سراوان انجام شده است.

دهیار ناهوک خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه است که عملیات زیرسازی جهت آسفالت معابر کوشکوک آغاز شده است.

ملاکی تصریح کرد: انجام پروژه‌های عمرانی از جمله نهضت آسفالت در راستای ساماندهی معابر باعث دلگرمی اهالی ناهوک می‌شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcba0b85rhb0sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما