تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
شهید محمود علی‌آبادی در وصیت‌نامه خود نوشت: مبادا پشت امام را خالی بگذارید اگر این نهضت به پایان نرسد. خون هفتاد هزار شهید در روز قیامت گریبان‌گیر شماست.
مبادا پشت امام را خالی بگذارید
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید محمود علی‌آبادی متولد سوم اردیبهشت ۱۳۴۴ در شهرستان زابل در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه سال ۶۰ در دزفول بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید پیکر پاک این شهید بزرگوار در بهشت مصطفی زادگاهش آرام‌گرفته است.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
متن وصیت‌نامه اینجانب محمود علی‌آبادی.
سلام بر مهدی صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و بر خمینی روح خدا و بر پدر و مادرم عرض می‌کنم ای خانواده گرامی با شرمندگی تمام چند کلامی با شما درد دل می‌کنم شرمندگی من از آن است که نتوانستم محبت‌ها و رنج‌هایی که برایم کشیده‌اید جبران کنم. بر خود ببال ای پدر گرامی چون اسماعیل خود را در راه حسین قربانی می‌دهی و اما مادر عزیزم امیدوارم که شیری را که به من داده‌ای حلال کنی و همچون زینب شجاعانه اسیری را استقامت کنی. شما باید الگوی زنان باشید و با کمترین اشکی مرا یاری کنی و ای خواهرانم شما همچون زینب که در راه برادرش حسین را ادامه داد می‌خواهم راهم را ادامه داده و به یاری اماممان بشتابید.

 پدر از تو می‌خواهم که برادرم احمد را چنان تعلیم‌وتربیت دهی که شجاعانه اسلحه بر زمین افتاده مرا بر دوش گیرید دمار از روزگار زورگویان و مهاجمان در آورد. برادرانم که همه شما از من بزرگ‌تر هستید، امیدوارم که من را با همه بدی‌هایم ببخشید که نتوانستم محبت‌های شما را جبران کنم یک پیام به امت شهیدپرور ایران: مبادا پشت امام را خالی بگذارید، اگر این نهضت به پایان نرسد. خون هفتاد هزار شهید در روز قیامت گریبان‌گیر شماست و این گناهی است نابخشودنی. از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم. شب‌های جمعه مرا از یاد نبرید چقدر شهادت شیرین است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgtu9qnak9334.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما