تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
شهید محمد نامور در وصیت‌نامه خود نوشت: فاسدان را که ضد اسلام و انقلاب و کشور اسلامی ما هستند، به زباله‌دان تاریخ بسپارید.
فاسدان ضد اسلام و انقلاب را به زباله‌دان تاریخ بسپارید
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید محمد نامور در ۱۵ بهمن‌ماه سال ۱۳۳۷ در زابل متولد شد و در تاریخ ۱۶ خردادماه ۱۳۶۱ در روستای کوره موش گیلان‌غرب به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.


این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
به نام خداوند بخشنده مهربان که آفریننده تمام جهانیان است. سخنم را با نام الله آغاز می‌کنم با سلام گرم و صمیمانه‌ام خدمت پدر و مادر پیرم و خواهر و برادرانم و هم چنین اقوام. سلامتی و موفقیت آنها را از خداوند عزوجل خواهانم.

«شهادت افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود». امام خمینی‌

 می‌دانم که چندکلمه‌ای را با شما عزیزان در میان بگذارم و آن این است که من سربازی [و] دفاع از اسلام و میهن و ناموسم را به آغوش باز پذیرفتم و آن را وظیفه‌ای بس بزرگ برایم و هر فرد [مسلمان] می‌دانم و امیدوارم که بتوانم به این آرزوی دیرینه‌ام که شهادت است دست یابم و از عزیزان خواهشمندم که هرگز امام را تنها نگذاشته و از اسلام و انقلاب و کشورمان دفاع نمایید، فاسدان را که ضد اسلام و انقلاب و کشور اسلامی ما هستند به زباله‌دان تاریخ بسپارید.

[امیدواریم] [اسلام] اسلام راستین را که پیامبر و امامان معصوم بر آن زحمات زیادی کشیده‌اند در سراسر گیتی [منتشر] نماییم و همۀ مستضعفان را از بند یوغ استعمار و زنجیر جهان‌خواران رها نماییم. [سخنم بیشتر] بر روی این انقلاب اسلامی که به رهبری امام بزرگوارمان و خون هزاران شهید گلگون‌کفن به‌دست‌آمده، است که تا پیروزی نهایی از آن غافل نباشیم. امیدوارم خداوند [شما] ما را یاری نماید. گفتنی‌ها درباره این گنج که همان اسلام و انقلاب است زیاد دارم.

 به همین [چند] کلمه اکتفا می‌نمایم. بنده هی چگونه بدهکاری و طلبکاری نداشته و ندارم تنها حقی که بر دوشم احساس [می‌کنم] وظیفه الهی [و] دفاع از اسلام و انقلاب و کشور و ناموسم است. امیدوارم که این حق را با قطره‌قطره خونم ادا نمایم. هر روز و شب و هر ساعت و دقیقه و ثانیه آرزو دارم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaa0n6m49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما