تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۴
روابط عمومی بیمارستان ایرانمهر سراوان از افزودن یک عمل جراحی جدید به سبد خدمات درمانی خود و نهادن گامی دیگر در جهت ارتقای سلامت جامعه خبر داد.
انجام موفقت‌آمیز عمل جراحی تنگی کانال نخاعی کمری در سراوان‌
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون، عمل جراحی تنگی کانال نخاعی کمری با موفقیت توسط دکتر مهیار امینی، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، در این بیمارستان انجام شد.
 
بنابر گزارش منتشر شده این بیمار که خانم ۵۵ ساله بود، از چند ماه گذشته دچار درد شدید در ناحیه کمر و پاها بود به‌طوری‌که راه رفتن برای او دشوار شده بود. پس از معاینات و بررسی‌های لازم، تشخیص تنگی کانال نخاعی کمری برای بیمار داده شد.
 
مهیار امینی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در خصوص این عمل جراحی گفت: در این عمل جراحی، با برداشتن قسمتی از استخوان و لیگامان‌های پشت ستون فقرات، فضای کانال نخاعی گشاد شده و فشار از روی نخاع و اعصاب برداشته شد.
 
وی افزود: این عمل جراحی حدود دو ساعت به طول انجامید و بیمار پس از عمل جراحی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و حال عمومی بیمار مساعد بوده و از بیمارستان مرخص شد.
 
این جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات خاطرنشان کرد: جراحی تنگی کانال نخاعی کمری، یک عمل جراحی پیچیده و حساس بوده و خوشبختانه این عمل جراحی در بیمارستان ایرانمهر سراوان با موفقیت انجام شد و بیمار می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcb5zb88rhb0zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما