تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
صبح امروز مجتبی میرحسینی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات محمد ناظری قدردانی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری «عصر هامون» به نقل از زاهدنیوز، صبح امروز در مراسمی با حضور قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، معاونین، مشاورین و رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد مجتبی میرحسینی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
 
کامیار ثقفی، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در این مراسم بیان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از وظایف اصلی و ذاتی بنیاد بیان کرد.

وی ادامه داد: امیدوار داریم مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با کار و تلاش جهادی همان‌طور که شایسته نظام مقدس اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است به آن عزیزان خدمات‌رسانی کند.
 
 قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در پایان تصریح کرد: از تلاش‌ها و زحمات محمد ناظری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی و برای مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان جهت ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی توفیق کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceef8zwjh8pfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما