تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
امام‌جمعه سراوان گفت: امسال ماه رمضان همراه با نوروز است، این ماه فرصتی برای صله‌رحم و پی بردن به عظمت خداوند متعال است.
تقارن نوروز و ماه رمضان فرصتی برای پی‌بردن به عظمت خداست
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با شناخت دقیق نقشه‌های دشمن با اعلام چهار راهبرد نقشه و توطئه دشمن را خنثی ساخت و انتخابات مشت محکمی بر دهان توطئه‌گران شد.
 
وی افزود: مردم ما مردم انقلابی هستند و دل به نظام بستند مشکلاتی هست باید همه دست به دست هم دهند به خصوص مسئولین امر مشکلات و گرفتاری ها را رفع کنند.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: از همه دست‌اندرکاران که برای انتخاباتی سالم با مشارکتی بالا در بعد امنیت، رقابت، مشارکت برنامه ریزی بسیار خوب و زیبا و زحمات شبانه روزی انجام دادند قدردانی می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اضافه کرد: منتخب مردم باید دقت داشته باشد فرصتی دارد که باید تلاش کند قوت‌ها و ضعف‌ها و تهدید و فرصت‌هایی که در سراوان وجود دارد را بشناسد و در مجلس شورای اسلامی برای رفع آنها برنامه‌ریزی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: منتخب مردم در باب انتخاب و به‌کارگیری حلقه همراه و دفاتر دقت لازم داشته باشد، دفتر نماینده مجلس باید نقطه امید مردم و جوانان باشد‌.
 
امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که منتخب مردم به ویژه منتخب سراوان به آن توجه داشته باشد آشنایی عمیق و همه‌جانبه با گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب داشته باشد، عمیقأ گفتمان انقلاب را بشناسند چرا که بهترین منبع برای رفع مشکلات کشور و مردم است.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اذعان کرد: در ۲۹ اسفند سال ۱۳۲۹ با حضور و فداکاری روحانیت بصیر و ربانی و در تراز انقلاب آن زمان به همراهی مردم و حمایت مقطعی دکتر مصدق صنعت نفت ملی و دست انگلیسی‌ها از غارت‌گری نفت ایران کوتاه شد.
 وی گفت: چهارشنبه یکم فروردین آغاز سال جدید و نوروز است، یک وضعیت جدید در دنیا به‌عنوان فصل بهار ایجاد می‌شود باید دقت کنیم صله رحم و تفریح با نگاه خدایی داشته باشیم و امسال نوروز همراه با ماه مبارک رمضان است، عظمت خدا را در نوروز که زمین سرسبز و باطراوت می‌شود را درک کنیم.
 
امام‌جمعه سراوان با اشاره به‌اینکه سه سال قبل از هجرت حضرت خدیجه (س) وفات کرد، بیان کرد: در روایت آمده پیامبر (ص) از وفات حضرت ابوطالب و حضرت خدیجه(س) بسیار اندوهگین شد چرا که دو پشتیبان خود را در یک زمان از دست داد، حضرت خدیجه(س) بود که همراهی کرد و اسلام پیروز شد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری با اشاره به گران‌فروشی‌ در شهر سراوان، افزود: ماه رمضان ماه انفاق و انصاف است اگر کاسبان و فروشندگان انصاف نداشته باشند بی‌انصافی آنها در ماه مبارک باعث می‌شود خداوند به آنها توجه نداشته باشد.
 
وی به ناظران و دست‌اندرکاران نظارتی بر بازار تأکید کرد که نظارت بر بازار را مضاعف و دو چندان کنند که مبادا فردی اقلام خود را در این ماه چند برابر به فروش رسانند .
 
امام‌جمعه سراوان گفت: از تلاش‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی قدردانی می‌کنیم اما قابل قبول نیست در شهر سراوان بعضی از شرارت‌ها و ناامنی ها ایجاد شود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: چند روزی است که اتفاقاتی در سطح شهر رخ داده که باید برنامه ریزی شود و نیروی انتظامی محکم‌تر پای کار آید و در زمینه اقداماتی اطلاعاتی کار ویژه انجام دهد و افراد شرور و سارقین دستگیر شوند.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی جمعی و مضاعف برای آرامش در شهر ایجاد شود، خاطرنشان کرد: افرادی که دست به سرقت زده‌اند قطعا گرفتار و مجازات و برخورد قاطع با آنها صورت خواهد گرفت تا درس عبرتی برای دیگران شود.
 
انتهای خبر/
 
 
 
https://asrehamoon.ir/vdcftedy0w6dvea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما