تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان:

۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده واریز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان یک نوبت مستمری فوق‌العاده در مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال به‌حساب همه مددجویانی که در این حادثه، دچار آسیب شده بودند واریز شد.
۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده واریز شد
 
مهدی عبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان که منجر به آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب به‌ویژه در مناطق دشتیاری، پلان و برخی بخش‌های قصرقند شد، کمیته امداد نیز در کنار سایر سازمان‌ها به میدان آمد تا در کنار هم‌وطنان آسیب‌دیده جنوب استان باشد.
 
وی بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حمایت ویژه رئیس کمیته امداد کشور رقم خورد، واریز یک نوبت مستمری فوق‌العاده به‌حساب همه مددجویانی بود که در این حادثه، دچار آسیب شده بودند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: برای هر خانواده، بین هفت میلیون و ۷۰۰ هزار ریال (برای خانواده‌های تک‌نفره) تا ۲۴ میلیون ریال واریز شد.
 
وی عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب کمیته امداد سیستان و بلوچستان از اولین روزهای وقوع حادثه به منطقه اعزام شده و کار ارزیابی خسارات وارده را در دستور کار قرار دادند؛ بررسی‌های به‌عمل‌آمده نشان می‌دهد بیشترین خسارات مربوط به سپتیک و سرویس‌های بهداشتی است که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با کمک خیرین، خسارات وارده جبران شود.
 
عبادی افزود: همچنین تاکنون فرش به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و نیز تعداد ۴ هزار و ۹۰۰ سبد کالا به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در مناطق حادثه‌دیده توزیع شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در بحث واحدهای مسکونی حادثه‌دیده نیز در حال پیگیری هستیم تا با تعامل و همکاری بنیاد مسکن و کمک بلاعوض، واحدهای آسیب‌دیده بازسازی و نوسازی شود.
 
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbwzb8srhb0zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما