تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
فرماندار سراوان از اجرای طرح اطعام محرومین ویژه ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و از آشپزخانه تهیه غذای گرم کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد.
اجرای طرح اطعام محرومین ویژه ماه رمضان در سراوان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون؛ سعید تجلیلی در بازدید از آشپزخانه تهیه غذای گرم ویژه افطاری محرومین کمیته امداد خمینی (ره) که با حضور امام‌جمعه سراوان، معاون سیاسی فرماندار و رئیس کمیته امداد انجام شد، بیان کرد: طرح اطعام محرومین ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان سراوان به همت کمیته امداد در حال اجراست.

وی افزود: کمیته امداد به دنبال مردمی‌شدن این حرکت است تا نیکوکاران وارد عرصه شوند و امداد نیز از طریق مراکزی همچون مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و... نیازمندان به‌ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای را شناسایی و به آنها کمک کند.

فرماندار سراوان با بیان اینکه در این طرح نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری کمیته امداد، مؤسسات خیریه، مساجد و پایگاه‌های بسیج شناسایی می‌شوند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چندین پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

همچنین در حاشیه این بازدید شهرام رئیسی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در خصوص نحوه فعالیت آشپزخانه‌ها، اظهار کرد: کمیته امداد همچون سنوات گذشته و با همکاری مجتمع فرهنگی تفریحی گردشگری حاج یاسین ملک‌زاده در شهرستان طرح اطعام نیازمندان محرومین را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد هم‌زمان با ماه رمضان، افزود: کمیته امداد، راه‌های مشارکت مردمی در طرح اطعام نیازمندان را اعلام کرده و نیکوکاران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود در این راستا ما را یاری نمایند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcfcedy1w6dvea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما