تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد:

عرضه بنزین به مسافران نوروزی در ۵۰ درصد جایگاه‌های زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با تجهیز بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان به کارت سوخت اضطراری، هیچ دغدغه‌ای جهت عرضه بنزین سفرهای نوروزی به سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
عرضه بنزین به مسافران نوروزی در ۵۰ درصد جایگاه‌های زاهدان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی بیان کرد: باتوجه‌به اجرای طرح کدینگ کارت سوخت در منطقه زاهدان، توزیع سوخت به مسافران نوروزی و افرادی که نمی‌توانند از کارت سوخت شخصی استفاده کنند در ۳۸ جایگاه منتخب منطقه از طریق کارت اضطراری، عرضه سوخت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی در زمینه تأمین و توزیع بنزین موردنیاز سفرهای نوروزی وجود ندارد.

 وی افزود: هم اکنون توزیع سوخت به هم‌وطنان در جایگاه‌های سطح منطقه بدون ترافیک در حال انجام است و مسافران از طریق کارت‌هایی که در اختیار جایگاه‌های منتخب قرار داده شده، می‌توانند بنزین موردنیاز خودروی خود را به‌راحتی دریافت و در صورت افزایش سفرها، متناسب با آن سکوی مستقل و نازل‌های جداگانه‌ای جهت سوخت‌گیری مسافران نوروزی در نظر گرفته خواهد شد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: در صورت افزایش تعداد مراجعان به جایگاه‌ها، امکان افزایش تعداد کارت‌های سوخت اضطراری و سقف سوخت‌گیری وجود دارد.

 وی گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص اسامی جایگاه‌های داری کارت اضطراری در سایت اینترنتی منطقه به نشانی zahedan.niopdc.ir و همچنین از طریق نصب بنر در جایگاه‌های سطح منطقه و ورودی‌های شهرها و چاپ بروشور انجام شده است.

 مردانی اظهار کرد: هم‌وطنان در صورت مواجهه با عدم ارائه سوخت و یا عدم ارائه کارت سوخت از سوی جایگاه‌ها می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با تلفن ۰۹۶۲۷ سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کنند.

 وی با اشاره به انجام کنترل و نظارت بر مجاری عرضه در ایام نوروز، افزود: تیم‌های نظارتی منطقه در طول تعطیلات نوروزی در حال نظارت و گشت‌زنی در سطح منطقه هستند تا ارائه خدمات به شکل مطلوب انجام شود و وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم صورت نگیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb9zb8arhb0zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما